Accepterad Foxhair | Ban överklagan [Bennyb]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Foxhair

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Foxhair

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198966314166/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: foxhair06

Vad är din discord tagg? Kungen av Stockholm#2147

Vem var det som bannade dig? 320. philip

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gick fram till min kompis som låg död på marken och sen så rollspel jag att jag va ledsen och sen sa dom gå härifrån och då tror jag dom tyckte jag var jobbig och du bannade dom mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För att jag åkte till bankrånet och sen bad poliserna mig att gå och då gjorde jag inte det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var det väl inte men tänkte inte så mycket och skulle gå där ifrån precise innan jag bliv bannade

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag rollspel att att jag hällde bensin på ett träd och sa att det va vatten

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte åkt ditt och gått därifrån på direkten

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man ska lyssna på poliser och gå när dom säger gå härifån

Har du läst våra regler? Ja

Godkänd! läs reglerna. börja rpa, och sluta lalla. kommer ge er en chans att förbättra.
Låser och Arkiverar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka