Accepterad Fox10 | Ban överklagan [Sightly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fox10

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198033513100

Ditt Hex-ID: 1100001045daa8c

Vad är din discord tagg? Fox10#0125

Vem var det som bannade dig? flame

Hur lång tid var din ban? 9 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hamnade i slagsmål med en person som höll på slå oss

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis hade skapat upp ett carmeet så hamnade jag och min jobb kolega i slagsmål eftersom han började utmana mig på en fight. Jag sa nej men han fortsatte och börjadde snacka om min morsa så jag sa till han sägg inte så fattar du men han fortsatte. Tillslut sa jag till han a okej vi slåss och han sa ja så jag duckjade hans slag och knockade honom. Jag knockade honom men så fort han gick upp igen så började han slåss så vi slogg tillbaka igen men han gjorde samma grej igen han gick upp och började slå mig och mina vänner. Tillslut dog han och vi tog han till sjukhus och så fort han vaknade till liv så sprang han ut och slog oss igen så vi slogg ned han och sa till han lägg av och gick där ifrån. Han kommer tillbak och ser att han slår min kompis i bakhuvudet så vi sticker dit och slår han igen men han fortsätter som innan att slå tillbak tills han dog o när ambulans revivade han så började han snacka om att vi slog han och skit men det är ju failrp han kan ju inte komma ihåg sådana grejer. Men då började han slåss igen och denna gång så dog jag och min kompis tog mig till sjukhuset och efter de såblev ja banand

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om man kollar tillbaks och såg hela historien så hade det varit en felaktig bann men ifall man bara såg den biten där jag slog och mina kompisar slog ned han så förstår jag varför Flame banna mig bannade mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. de flesta har varit felaktiga men en bann jag minns var när jag hade tagit en lång pause från fivem så kom jag tillbak och så använde jag /me rätt ofta eftersom jag var van med de men precis då så hade de införts nya regler så jag fick en bann för att jag använde /me för mycket

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte riktigt eftersom han började slå mig så fort han kom till liv men kanske försökt fly där ifrån

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja på sätt och vis

Har du läst våra regler? Ja

Unbannar dig denna gång, men om någon annan bryter mot våra regler så skriv /report istället för att slå tillbaka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka