Accepterad Fotoleif | Medlem ansökning [ColdfaithTV]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fotoleif

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Fotoleif2.0

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Stig åke och han är 60 år gammal. Han är oftast inte så glad på människor eller något annat för att han är rätt så lätt irriterad för att när Stig var mindre så var Stigs pappa med i första världskriget och under kriget så blev hans pappa skjuten under kriget. Så efter det ås började han att röka och han hamnade i ett missbruk och han började att ta dåliga beslut i sitt liv för att han mådde dåligt så att han gick med i andravärdskriget för sin far men under det kriget så blev Stig skjuten i benet så att kan han inte riktigt gå. Men han hade en mor men hon gick bort utav sin ålder men efter allt så började Stig att blicka framåt så varje morgon så tar Stig en promenad så går han alltid förbi bilfirman och kollar på samma bil varje gång och tänker att en gång så ska jag åka runt med just den bilen så att Stig vill jobba och ta tag i sitt liv men han kan fortfarande bli sur om man går honom på nerverna men han jobbar på det. Hans intressen är bilar han har alltid haft bilar närmst om hjärtat och Stig han har även andra intressen som Fotboll, Han håller koll på Allsvenskan så han brukar sitta på helgerna med en bärs och kolla fotboll de laget som Stig håller på är IFK Göteborg han har följt IFK hela livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? De jag kommer att bidra med på serven de är de är roliga scenarion som är roliga för båda parterna samt att jag kommer att bidra med en rolig och social rp. Samt hjälpa andra spelare att se på social rp samt att man ska spela för motpartens vint alltså att man rpar för att båda parterna ska kunna ha roligt på serven. Samt att jag kommer att jag kommer att rpa med min kreativa karaktär som förhoppnings vis passa in till serven.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De är kortfattat att man ska spela för att båda parterna ska ha roligt under scenariot och du ska inte gå för att vinna scenario som tex om jag är polis och några gör bankrån så ska jag inte bara gå in på gripa dom utan lyssna på deras krav samt utgå efter dom å gör något roligt för scenariot skull.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes Radom Death match de är när du dödar någon utan anledning, Fearrp de är när du vänar om ditt liv, Combat logging de är när du lämnar serven tex för du inte vill torska ett vapen eller ska bli tagen av polisen, Meta gaming de är när du tar saker ooc och använder ic.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har mycket erfarenhet inom rollspel då jag har över 2000 timmar på fivem samt rpat på många olika servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka