Accepterad Fotbollkingen | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Huliganen

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukaz

Vad är ditt discord namn? Huliganen#8848

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Daniel Dahlberg och är 30 år. Daniel är 183 cm lång och väger 80 kg. Daniel föddes i Italien. Där han och hans familj var väldigt fattigt så de var hemlösa. Daniels familj var väldigt populära för att vara ytterst grovt kriminella. Daniels föräldrar vart alltid tagna av polisen när dem gjorde något rån eller något. Daniel var 15 år när han började med lite kriminalitet. Daniel fick lite droger av sina föräldrar och sålde dem men vart också tagen. Men istället för att hamna på socialtjänstehem så fick faktiskt förre detta efternamnet Buffon familjen flytta till en stad som heter Valon. Där så kallades Familjen buffon för invandrare och fick inga jobb för det var fullt i alla företag som fanns på Valon. Sedan så fick föräldrarna nog och flyttade till en annan stad som heter ortenwave. Där så fick faktiskt mamman jobb på en polishögskola. mamman sa till Daniel att han kanske skulle passa som polis och han ville prova på lite. Daniel var intresserad och pluggade hårt för att göra en provlektion och se om han kom med på polishögskolan. Det gick bra för Daniel han fick 1 och b i dem flesta ämnena. Daniel skickade svar till polishögskolan och efter några veckor så fick han svar. Daniel skulle gå på en provlektion. Så Daniel bytte efternamn till Dahlberh så han inte blev mobbad och lät som en svensk. Så Daniel skulle gå till polishögskolan som faktiskt låg i Unive där det bara fanns en polishögskola så han fick ta buss och tåg. Daniel gick och vart kidnappad av några kriminella och vart gissla till ett butiksrån. Daniel hade en ide och det var att ta en av rånarnas vapen och skjuta ner alla men inte till döds så dem hamnade i fängelset. Daniel lyckades och lyckades ta en av rånarnas vapen och skjuta ner alla men Daniel vart själv nedskjuten i axeln av polisen. Daniel sattes i rättegång och han fick 1 år i socialtjänstehem som han var 17 år resten var 4 år i fängelset. nu har Daniel avtjänat sitt straff och han vet att han inte kommer få något jobb. Så han har valt den kriminella vägen och har redan börjat sälja lite små droger men Daniel har större planer och det är att sälja större mängder droger sälja vapen, människor, männsikodelar och gå med ett gäng.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en god krim rp om jag inte blir krim så kommer jag självklart ha bra jobb rp. jag kommer alltid försöka göra roliga scenarion och framförallt sociala scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man inte hela tiden behöver vinna i ett scenario utan man kan låta andra också vinna så det blir roligt för båda partner så är faktiskt alla glada en att det ska bara bli bråk och sådana saker.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive på många olika sätt då det är väldigt känt inom den svenska rpen men jag skulle nog säga en youtuber som heter cosmo och min polare sa att jag skulle testa det

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig lycka till.

Godkänd efter muntlig intervju, Välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka