Nekad Fotbollkingen | Medlem ansökning [Yxjäveln]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Huliganen

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukaz

Vad är ditt discord namn? Huliganen#3823

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Daniel Dahlberg han är 24 år gammal och är 170 cm lång och väger 70kg. Daniel föddes i Italien med en familj som var väldigt fattigt. Abdis familj var även känt för att vara väldigt farligt och hans föräldrar hamnade i fängelset ett par ggr men sedan så valde den Italienska presidenten att skicka bort den familjen till Sverige till en stad som heter ortenwave. Där så vart Daniels familj väldigt utsatta och kallades för invandrare och sådana saker. Sedan så valde Daniels familj att dra till en annan stad som heter unive där Daniels familj var hemlösa, men sedan så fick faktiskt Daniels mamma ett jobb som städerska på en polishögskola och hon kollade lite på vad de gjorde och hon tyckte att det skulle passa Daniel perfekt. Så Daniels mamma sa till Daniel att han skulle börja plugga hårt och komma in på polishögskolan. Så Daniel började plugga hårt och fick faktiskt a och b på dem flesta ämnena och nu så skulle han ansöka till polishögskolan. Daniel fick ett svar några dagar senare och han skulle få gå på sin första Polislektion kan man säga. Så nu skulle Daniel börja gå till Polishögskolan men på vägen så vart han kidnappad av 4 män som skulle göra butiksrån. Daniel vart kidnappad och blev gissla i ett butiksrån och det var 2 andra gisslor, men då fick Daniel en ide och det var att ta en av rånarnas glock och sedan skjuta alla rånarna. Daniel lyckades ta pistolen och skjuta ner alla men han vart skjuten i axeln av polisen. Daniel sattes i en rättegång och han var för ung att hamna i fängelset men han fick socialtjänst och fick vara hos ''SOS'' i 3 år. Sedan när han kom ut så visste han att han aldrig skulle få ett jobb så han valde att gå den kriminella vägen. Så Daniel har börjat sälja lite små droger men har större planer. Daniel vill sälja större mängder droger, vapen människodelar, människor och till och med gå med ett gäng.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med god krim rp annars om jag vill jobba på ett lagligt jobb så kommer jag även ha bra jobb rp. sen om jag blir medlem så kommer jag inte direkt börja gå runt och slå folk utan jag vet vad jag ska göra med min karaktär.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man behöver inte alltid vinna i ett scenario utan man kan låta alla andra också vinna i ett scenario så det blir roligt för både partner så kommer det bli mycket bättre rp också.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive på många olika sätt då det är väldigt känt inom den svenska rpen men jag skulle nog säga en youtuber som heter cosmo och min polare sa att jag skulle testa det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka