Nekad Fotbollkingen | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Huliganen

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199203453039/

Ditt Hex-ID: steam:11000014a19886f

Vad är din discord tagg? Huliganen#8848

Vem var det som bannade dig? Banda

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-18 141309.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag är så jävla dum att jag har vapen på mig fast att jag är polis och har inte krim roll. och att jag undviker support vilket jag ångrar otroligt mycket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade en bil, det var en som började skjuta mot mig och då hade jag då dem här vapnen så jag tänker att skall skjuta tillbaks så dum jag är så gör jag det och sedan så var jag på piren och så skriver banda till mig att jag ska hoppa support men så dum jag är så unviker jag support vilket jag ångrar väldigt mycket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var ingen felaktig ban utan det var bara jag som var helt dum i huvudet och bryter mot reglerna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jo, jag har bara blivit bannad en gång då jag lallade runt men det var för länge sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte varit så dum att ha vapen på mig över huvud taget utan jag skulle bara rpat och ha det kul och sedan skulle jag inte skjutit utan krim roll. Jag skulle också gått i support då jag kanske inte skulle ha suttit här just nu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig otroligt mycket då om ni unbannar mig så kommer jag inte göra om samma sak utan jag kommer hålla mig till reglerna. Jag kommer jobba om jag jobbar på ett lagligt jobb men jag tror nog at jag kommer bli kriminell om jag blir unbannad. Jag vill säga förlåt för det jag har gjort och jag hoppas ni kan förlåta mig med en unban. Det skulle vara otroligt tacksamt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

@BANDA kan jag få din dc skulle behöva prata kan ej hoppa support på unives dc heller är bannad där

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka