Dubbelpost Fotbollkingen | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Huliganen

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukaz

Ditt discordnamn: Huliganen#8848

Ange ditt födelsedatum 1 April 2010

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli staff för att jag är snabb och effektiv i mitt arbete. Jag kommer alltid vara där för folk om de behöver hjälp med saker så ska dem få all hjälp de behöver och så ska de få sin hjälp så snabbt som möjligt så att inte dem ska behöva tröttna. Jag har alltid varit en positiv och snäll person som är uppmuntrad till att visa respekt och kärlek vilket enligt mig är väldigt viktig om man är staff. Om t.ex en polare behöver hjälp med en sak som sitter i väntrum typ sist i kön så kommer jag inte ta in honom bara för att han är min kompis utan jag ska behandla alla på samma sätt vilket är ett positivt sätt. Sedan samma om en kompis vill att en ska bli bannad men ej har bevis så kan jag ej göra något åt saken utan jag kan ej bara banna personen för att en polare säger att den personen har gjort det. Sedan ig så kommer jag faktisk mest kolla noclip och inte rpa lika mycket och noclipa vid dem mest lalliga områdena som är mest utsatta och banna alla reglerbrytare samt lallare. Sedan så kommer jag också vara väldigt aktiv i /reports så folk vill t.ex banna någon och har bevis eller behöver reviva men då behöver dem också bevis. Jag kommer lägga väldigt mycket på att hjälpa folk och försöka underlätta det för alla staffs. Sedan så kommer jag alltid vara aktiv i pm om någon behöver hjälp med något samt så kommer jag vara väldigt aktiv i väntrumet så folk slipper vänta. Sedan att hjälpa andra för mig ger mig glädje och det gör mig glad. Sedan så kommer jag alltid försöka göra spelares dagar bättre och kommer ge all hjälp det behöver.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer vara aktiv vartenda dag 5-4 timmar om dagen. Sedan brur det på med träningar och sådant men komer föröska hålla dem tiderna.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sedan september 2022.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej, men jag skulle verkligen vilja bli staff då jag vill testa på något nytt. Men det jag har lärt mig det är att alltid hålla bra tom visa respekt mot andra och lyssna på andra när dem pratar. Men jag kan vissa kommandon som kommer här.

/revive Du ger en spelare fullt liv samt mat och dricka osv.
/goto Du går till el spelare precis där dom är.
/tpm Du sätter ut en wayponit sedan flyger du dit direkt.
/freeze Du gör så en spelare inte kan röra sig.
/kick Su kickar ut en spelare från servern
/ban Du bannar en person från servern ex 3 dgr så kommer dom inte in på 3 dgr.
/unban Om du vill att spelaren ska kunna komma in på servern igen.
/svban Du ger en spelare ban i 1 timme.
/sc Du skriver ut i en chatt för bara staffs.
/sv Du skriver ut i en chat för bara servervakter.
/skin du gör så en spelare kan byta kläder på din karaktär.
/unfreeze Gör så att spelare kan röra sig igen.
/spec Du får upp allas namn på servern samt deras iden. Och du kan söka på folks banan.
/reports Du kan se en anmälan ifrån en spelare.
/dv Du kan får bort ett fordon ifrån servern.
/togglename Du ser en spelares id samt namn.
/toggleid Du ser bara spelarens id.
/bring Du för en spelare till dig eller om spelaren tillbaka någon stanns.
/ooc du skriver ut ett meddelande som alla på servern se.
/setjob Du kan ge en spelare ett jobb på servern.
/v Ifall du ska spawna in en bil.
/noclip Du blir osynlig för alla spelarna.
/reportlist du kan se alla anmälningar som kommer ifrån spelarna på servern.
/ped Du kan ge det ifall spelaren vill ha sin ped på.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jo, och det är donation då jag ej vågar göra något fel så jag blir typ anmäld eller något.

+Rep bra ansökan hoppas du blir staff. Vet iaf att du verkligen vill bli staff.

+riktigt bra ansökan samt en riktigt skön grabb hoppas du blir staff du är trevlig och mogen nog att blir helper. @Philip320 langa rollen till han

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka