Nekad Fotbollkingen | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Huliganen

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukaz

Vad heter du på discord? Huliganen#8848

Ange ditt födelsedatum 1 April 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Jo, jag har skola och efter skolan så tar jag tåg och buss hem och sedan när jag kommer hem så spelar jag typ bara fivem. Sedan nu visa dagar så spelar jag fotboll och tränar styrketräning.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive sedan september 2022.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jo, det går ej vet varför inte men jag har varit bannad 2 gånger förut en perma ban och sedan en för lall.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att hålla koll på alla spelare så dem inte gör något regelbrott eller lallar. En servervakt ska också kolla så att de höjer sin rp nivå. Ens uppgift är att så folk sin hjlp så ska alltid servervakterna finnas på deras sida och hjälpa med det de behöver och för att hjälpa staff-teamet. Man kan säga med andra ord att servervakten är ''Serverns vakt'' som håller koll på alla spelare.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli staff som att jag jobbar på Marja-Lisas så brukar man bugga under marken så man kanske kan reviva sig själv eller någon annan. Sedan så har jag sett t.ex skottlossningar när jag var polis och dem hade dött så hade dem abusat sina perms och revivat sig själva och dödat sina motståndare och polisen vilket jag hatar och vill ta bort det. Sedan så har jag sett spelare lalla ganska mycket och vill ta bort det samt regelbrytare. Juste sedan när man buggar under marken och dör så måste jag ha bevis/klipp om jag ska reviva mig själv och sedan att inte ska behva att man ska behöva lägga ner staffs-teamet tid på massa onödiga saker.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jo, men att en abusar sina perms t.ex att man gör så man själv eller någon av sina polare vinner ett scenario t.ex om man dör eller en av sina polare så väljer man att reviva sig själv och sina eller att man bannar någon bara för att man ska vinna i ett scenario.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top