- Meddelanden
- 155
- Reaction score
- 4
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukaz
Vad heter du på discord? Gr4zzy#9445
Ange ditt födelsedatum 1 April 2010
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 15:00-00:00
Tisdag 15:00-00:00
Onsdag 15:00-00:00
Torsdag 15:00-00:00
Fredag 15:00-02:00
Lördag 10:00-03:00
Söndag 10:00- 20:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? 3 månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har inte blivit bannad någon gång står det när jag har skrivit in bantotal
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har en uppgift av att banna folk som håller på och lallar eller bryter mot reglerna och gör så att folk blir bättre på att rpa
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill hjälpa servern med att hjälpa de som är lallare så att de tar rp:en seriöst och banna de som lallar eller bryter mot lagen och hjälpa de som bryter mot reglerna eller lallar så att de tar rp:en seriöst.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när om jag och mina polare skulle på börja en skottlossning mot ett gäng och de dödar alla mina vänner och mig och väljer jag att reviva mig och mina polare och sedan banna de andra så vi vinner ett scenario det är lort fattat om vad korruption och abuse är
Vad heter du på discord? Gr4zzy#9445
Ange ditt födelsedatum 1 April 2010
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 15:00-00:00
Tisdag 15:00-00:00
Onsdag 15:00-00:00
Torsdag 15:00-00:00
Fredag 15:00-02:00
Lördag 10:00-03:00
Söndag 10:00- 20:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? 3 månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har inte blivit bannad någon gång står det när jag har skrivit in bantotal
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har en uppgift av att banna folk som håller på och lallar eller bryter mot reglerna och gör så att folk blir bättre på att rpa
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill hjälpa servern med att hjälpa de som är lallare så att de tar rp:en seriöst och banna de som lallar eller bryter mot lagen och hjälpa de som bryter mot reglerna eller lallar så att de tar rp:en seriöst.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när om jag och mina polare skulle på börja en skottlossning mot ett gäng och de dödar alla mina vänner och mig och väljer jag att reviva mig och mina polare och sedan banna de andra så vi vinner ett scenario det är lort fattat om vad korruption och abuse är