Nekad Fotbollkingen | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Huliganen

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukaz

Vad heter du på discord? Gr4zzy#9445

Ange ditt födelsedatum 1 April 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 15:00-00:00
Tisdag 15:00-00:00
Onsdag 15:00-00:00
Torsdag 15:00-00:00
Fredag 15:00-02:00
Lördag 10:00-03:00
Söndag 10:00- 20:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 3 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad max 2 ggr då det var bara lall men det var när jag började spela på Unive. Kan inte skicka bild vet ej hur man gör

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har en uppgift av att banna folk som håller på och lallar eller bryter mot reglerna och gör så att folk blir bättre på att rpa

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill hjälpa servern med att hjälpa de som är lallare så att de tar rp:en seriöst och banna de som lallar eller bryter mot lagen och hjälpa de som bryter mot reglerna eller lallar så att de tar rp:en seriöst.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när om jag och mina polare skulle på börja en skottlossning mot ett gäng och de dödar alla mina vänner och mig och väljer jag att reviva mig och mina polare och sedan banna de andra så vi vinner ett scenario det är lort fattat om vad korruption och abuse är
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top