Dubbelpost Fotbollkingen | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Huliganen

Icke Medlem
Meddelanden
155
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukaz

Vad heter du på discord? Huliganen#8848

Ange ditt födelsedatum 1 April 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig till att ansöka till Medlemskap Ansvarig var för att jag vill få en ny uppgift. jag tar det här jobbet som roligt men seriöst vilket är det jag är ute efter. Jag vill också vara med och medverka och få in bättre och seriösa medlemmar jag kan alla regler så jag kan ta muntliga utan någon hjälp. jag skulle faktiskt ta ansvar av det hära viktiga jobbet som jag hoppas jag får. jag kommer rpa mindre på unive för att fokusera mest på det ansvaret som jag har fått. som är viktigare. jag känner en medlems ansvarigt som har lärt mig lite hur man ska jag göra och jag visste lite innan så ni kommer inte bli onöjda snarare nöjda.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni ska välja mig för jag är snabb och effektiv i mitt arbete. Ingen staff ska behöva banna någon lallare som jag har tagit in utan jag kommer vara hård men snäll. Jga är uppmuntrad till att visa respekt och kärlek. Sen om jag tar intervju så kommer jag låta glad och ha en bra ton. Jag kommer inte bara ja eller mm utan jag kommer säga ja, jätte bra eller yes. Jag komemr också vara väldigt aktiv med att kolla på forumslistan och kolla om någon har gjort medlemskap ansökan så kommer jag vara snabb och läsa den direkt. Jag är också snabb men noggran när jag läser ansökningar så personen ska få svar på direkten och inte få vänta några timmar utan jag kommer kolla på forumet väldigt mycket. Sedan så vet jag alla regler jag vet vad som krävs för att bli medlem och jag kommer vara hård och kommer försöka att inte ta med någon lallare in i servern.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska bemöta folk med respekt och kärlek vilket jag är uppmuntrad till. Sedan när man tar intervju så ska man inte låta trött utan man ska hålla en bra ton och låta glad och säga ja, vad bra och inte ja eller mm. Sedan så ska man prata lugnt och tydligt och inte stressa personen så den blir stressad under intervjun för jag vet att det kan förstöra ens intervju.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Det skulle inte påverka så mycket förutom att jag kanske inte rpar lika mycket men jag kommer också vara väldigt aktiv inom rpandet också. Jag kanske kollar forumlistan 4 till 5 gånger per timme så jag kommer hinna rpa ganska mycket ändå. Men nej det skulle inte påverka någonting.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker först att man ska veta vad man ska göra med sin karaktär om den ska bli krim eller jobba på et lagligt jobb eller whatever men så inte man går in på direkten och börjar lalla och slå folk utan man vet vad man ska göra. Sedan så ska man nästan alla regler man ska inte kunna behöva kunna men kanske ska kunna vi säger 6/8 sedan 5/8 regler så kanske man kan bli medlem. Sedan om jag hör att den här personen kommer börja lalla eller någonting så kommer jag icke godkänna personen.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jag känner att jag har ett väldigt stort ansvar då det är vi MA som tar in medlemmar på servern och sedan så kanske man gör ett misstag och har godkänt en lallare vilket det man inte vill. Så ja dem som är MA har ett väldigt stort ansvar för det är MA som kanske råkar ta in en lallare som man inte vill och det skadar servern väldigt mycket. Så som MA har man ett väldigt stort ansvar.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag kommer försöka vara så aktiv som möjligt kommer försöka vara aktiv till 7 8 timmar om dagen men det brur på som att jag har träningar och sånt men kommer hålla den tiden ungefär.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, förutom att Jag är redo och hjälpa till på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka