Nekad forzaskane | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

forzaskane

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? f0rzaskane

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Dragan Djuric 38 år gammal och kommer från Malmö. Han har ett stort intresse för bilar och motorer. Han är en person som inte bryr sig om han är smutsig eller hur han ser ut. Dragan är även en person som är ödmjuk och fin människa och vill allas väl. Stort intresse även för fotboll speciellt svensk fotboll och han brukar gå på många Malmö FF matcher. Han har arbetat som mekaniker under ett långt tag i sitt liv. Han är uppvuxen med dåligt ställt hemma med sina föräldrar och han fick klara sig själv mycket.Skolan hade inte problem med men han var inget a-barn, han klarade ut skolan med godkända betyg så att han kunde börja på gymnasiet och plugga vidare till fordon för att bli en mekaniker. Senare när han blev äldre så blev han en mekaniker och sysslade mycket med bilar. Senare hamnade Dragan i mycket bråk med folk och hamnade i konflikter med gäng kriminella. Dragan vågade inte gå till polisen, så han tog skydd från andra gäng kriminella och han betalade dom med alla sina pengar som han kunde få tag på. Han var liv rädd och ville bara komma på fötterna igen och börja arbeta som vanligt med det han gillar att meka bilar. Dragan valde att flytta till en ny stad Unive och få en nystart i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bättre social rp på servern och för bättra servers rp nivå. Jag är även en mogen person och jag har erfarenheter sen innan och jag vill för bättra servern rp nivå och hjälpa till att få bort allt lall på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man får använda sitt sunt förnuft och låta motparten vinna och inte bara förlora.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna och jag har även spelat här sen tidigare och jag har erfarenheter om reglerna för att jag har varit staff sen tidigare på servern. Några exempel på regler, ingen rasism på servern, man ska ha respekt för sina medspelare och medlemmar och staffs på servern, VDM, RDM, cop bait, powergaming och mycket mer.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rollspelat under många år och spelat på många serverar och även sen innan på unive och jag har fått mycket erfarenheter från roll spelandet under dessa år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning: utveckla Berätta om din karaktär.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!
- Meddelande 2:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka