Nekad forzaskane | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

forzaskane

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198953857847/

Ditt Hex-ID: steam:11000013b390337

Vad är din discord tagg? f0rzaskane

Vem var det som bannade dig? Tydligen mig själv

Bild på banmeddelande: image (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det är ingen staff som har bannat utan jag har blivit bannad av mig själv

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vart med grabbarna hade ett vapen som tydligen vart detectat sen blev jag bannad och skrev till philip320 och blev tydligen bannad ifrån dcen också.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker både och alltså jag hade ett vapen som inte gick att ha tydligen och ja så blev jag bannad så vet faktiskt inte dock va de riktigt bra tag sedan minst 1 år eller ett halv år

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för såna små bans och unbannad hela tiden utav philip320.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte använda ett vapen som inte finns

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut att ba lira vanligt med boysen. Ifall jag blir unbannad kommer inte något liknande hända nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Tillbaka