Nekad Forzabajennn | Ban överklagan [Kalle]

• Trådskapare Trådskapare Forzabajennn
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

F

Forzabajennn

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198402969030/

Ditt Hex-ID: 11000011a631dc6

Vad är din discord tagg? ForzaBajen#4361

Vem var det som bannade dig? Swedie

Hur lång tid var din ban? 6 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Suntförnuft, springer in vid polistationen ~Swedie. Återstår: 5 dagar 15 timmar 17 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? att jag var inne i polisens garage.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Om vi går tillbaka 2 timmar innan blev jag tagen av polisen och dem beslog tog min Bil. Jag var i fängelset i 45 minuter. När kom ut gjorde jag mitt körkort och sedan drog jag till polistationen och hämtade ut min mobil och skulle kolla med en annan polis som hjälpa mig hitta var jag kunde se ''beslagtagna fordon''. Polisen som hjälpte mig sa att jag skulle kolla i garaget om min bil var där vilket den inte var. Efter det väntade jag i 1 timme och medans det drog jag ner till piren. Jag gjorde iprincip ingenting, köpte bilar och snackade med andra där. Efter en stund blev det tråkigt och jag kollade i garaget vid piren om min m2a stod där. Det gjorde den inte. Då tog jag ut min yamaha-motorcyckel och åkte mot bärgaren där min bil inte heller var. Jag åker tillbaka till polistationen för att kolla om mitt fordon har kommit dit. Jag parkerar min motorcyckel och sedan går ner i garaget. Min bil stod inte där nu heller. Så då gick jag upp mot min hoj och satte mig på den och väntade i kanske 20-30 sek på att en polis skulle komma. Efter det blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det tycker jag. Sunt förnuft på eran hemsida står det att ''Det handlar om att man ej bör göra oförväntade saker som man ej skulle göra i verkligheten''. Vad är det overkliga i detta? Polisen visade mig vart beslagtagna fordon finns? När jag satt i polisenbilen och var påväg till fängelset sa polisen att jag kunde hämta ut min bil vid stationen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans.
min senast ban blev för att jag körde över någon. Lärdomen jag tog av det var att vara mer försiktigt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället för att vänta på parkeringen skulle jag kunnat väntat utanför polistationen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Hade jag blivit unban hade jag väl stått utanför polistationen istället för att så på parkeringen.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrat av en moderation:
Fast noel, sa förut att jag hade en tidigare ban. då måste jag har 3? Vad har jag annars?

Tillbaka