Nekad fortniteguden55 | Ansökan till Servervakt [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

karl2007

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Karl

Vad heter du på discord? karl2007.

Vad är ditt Hex:ID 11000014376e45c

Ange ditt födelsedatum 1 Oktober 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar spela ca 4 timmar om dagen nu när det är jullov sen kanske jag rpar 2-3 timmar när skolan har startat igen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen den sjunde december detta år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad 0 gånger https://imgur.com/gallery/KQMEPkF

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har ansvar för det som händer runtomkring en när man är inne och rpar de är som ett understöd till vanliga staffs. De ska inte gå runt och leta fel utan de håller istället koll på runt en och ser de att nån gör klara regelbrott och det inte är ett scenario så kickar de och behövs det mer än en kick så tar de klipp och sedan får de hjälp av en staff att placera ut en avstängning. De ska alltså se till att allting sköts rätt inom deras kretsar men även tillexempel om de ser en icke medlem eller en ny medlem göra fel kan de ta hjälp av ooc ohc lära dessa nya rpare hur man gör och vad som blir bra.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag ser alldeles för mycket lall och att folk inte kan bete sig även fast det är sveriges största server så jag vill hjälpa till och se till att stämningen och rpen på servern blir så bra som möjligt för alla.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Till exempel om man hamnar i en skottlossning som kriminell och man är servervakt då kanske man kickar de som har dödat en för att man bara tänker på sitt eget och vad man har i sitt inventory. Kan också vara att man rpar med toggleid igång för att man ska kunna se vart folk är. (om nu toggle id är tillgängligt för ssv på denna server)

Tillbaka