Accepterad fortniteellerbabage | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

fortniteellerbabage

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? fortiniteellerbabage

Vad är ditt födelsedatum? 29 April 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Leo Abdulla 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig,hjälpsam,lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Leo Adulla han hade jobbig uppväxt hans föräldrar var ofta väldigt arga på honom och hans föräldrar bråkade ofta då började han umgås med fel människor och då gjorde han dumma saker och sålde droger och märkte hur mycket pengar han tjänade på det och fortsatte och framtidsplanerna är att bli krimminel

Vad kan du bidra med till serverns RP? Inte lalla massa, inte bryta reglerna och göra bra scenarion jag tycker också jag kan vara snäll mot nya spelare och spela så realistiskt jag kan. Jag kommer också rappotera till staff om jag ser några bryta mot serverns regler.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man rpar och inte gör så att bara jag vinner i olika grejer eller är den som överlever utan och de andra också kan vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har aldrig brutit mot reglerna för att jag har bara spelat i typ en månad och jag kan reglerna bra.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming är när man tillexempel pratar med någon i discord och komminucerar utanför karaktären. VDM att man dödar någon med fordon utan anledning. RDM är att man dödar någon utan anledning. COMBATLOG är när man loggar ut när man tillexempel är gisslan i ett bankrån.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är aktiv på servern ofta och jag gör väldigt bra scenarion.

Senast ändrad:
Utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP? Du har 24 timmar på dig, lycka till! Tagga mig när du är klar!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka