- Meddelanden
- 99
- Reaction score
- 3
Blacklist-referens
ID: 341 — Övrigt
Anledning: skriver i grupp att han resettat datorn, skyddar staff korruption
Personal: Toris
Datum: 2025-12-02
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag chillade i gänghuset och staffsen bad mig komma support.Jag hoppade support och dem pratade lite med mig sen PC checka dem mig. Men dem hitta inget fusk men dem hittade bara en sak och det var att en staff hade skrivit i en Privat grupp med mina kompisar att dem skulle PC checka gänget jag var med i. Och då svarade jag på det och skrev att jag har resettat datorn så det är lugnt. Och dem frågade mig om värför jag skrev det och jag sa att det var för att jag hade resettat datorn för att inte bli p bannad för fusk. Jag sa också att jag inte hade använt det på Unive som jag inte hade gjort. Och sen blev jag p bannad.
Tar du ansvar för det som hände? Japp såklart, jag ångrar att jag laddad hem fusket från första början även att jag visste att det var ett regelbrott och det var ju väldigt dumt av mig. Jag ångrar också mycket att jag inte rappoterade staff korruptionen direkt. På ban meddelandet står det ju skriver i grupp att han resettat datorn. Jag har inte tänkt att det är ett regelbrott innan för jag inte tänkte på värför jag resettat datorn. Men sen skrev Toris på min förra överklagan att jag skulle förstå att det är ett regelbrott och värför jag resettat datorn. Och då tänkte jag att det är klart det är ett regelbrott när det handlar om fusk som jag visste var ett regelbrott.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att tänka en gång innan man gör något för det kan leda till stora konsekvenser. Som i mitt fall nu med fusket jag skulle aldrig bara laddat hem det. Det var ju väldigt onödigt nu i efterhand men jag trodde väl det var coolt att ha det eller något. Jag har också lärt mig att rappotera regelbrott till staffs som man borde göra men som jag inte tyvärr tänkte på. För jag skulle också bara rappoterat staff korruptionen och inte laddat hem fusket för då hade det gått mycket bättre.
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag har tagit in mina misstag och lärt mig av dem. Och jag tar mina konsekvenser fullt ut men det enda jag ber om är en till chans på servern. Jag har vuxit och mognat sen jag körde på servern och det innebär att jag har blivit bättre på att ta beslut och inte gör såna dåliga val och tänker efter innan jag gör något. Jag vill också bara kunna komma tillbaka och RPA med mina kompisar på servern. Så det enda jag ber om är en till chans. Jag ska visa att jag kan bättre ifrån mig för jag skötte mig verkligen på servern och var ingen problemspelare.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Senast ändrad: