Accepterad fortniteellerbabage | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fortniteellerbabage

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199275461981/

Ditt Hex-ID: steam:11000014e644d5d

Vad är din discord tagg? fortiniteellebabage

Vem var det som bannade dig? pedrochino

Bild på banmeddelande: bild_2025-06-26_104122366.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? inte en aning när jag kollar på polisen klipp så ser jag mrn från mitt perspektiv så kan jag it göra något åt saken pga att jag inte ser något jag kan visa mitt klipp sen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade gjort ett butiksrån sen så blir jag gripen sen så tar polisen mig till stationen och jag ser ingenting och jag ska ta spawnmenu sen så kommer en grabb och plockar upp mig och åker men jag fattar it hur jag åker på ban men för jag ser inget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var felaktig för jag kan inte göra något i det här scenariot pga att jag inte ser något och sen kommer en grabb som jag inte känner och hämtar mig och sen så åker han iväg men jag ser absolut ingenting på polisstationen och då kan jag inte göra något för en grabb som jag inte känner plockar upp mig och åker iväg.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har fått 7 anticheat bans och en gång blev jag bannad för smash and grab rån men anticheats bansen har varit felaktig och smash and grab rån den var också felaktig. sen så blev jag bannad för att jag inte rpa på skador.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ingenting för jag såg ingenting och jag kan inte göra någonting jag skulle ta spawnmenu och sen skulle han sätta in mig i fängelse men istället så plockar en grabb upp mig och åker iväg och dumpar mig i skogen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej för den är felaktig för just jag kan inte påverka detta scenario för jag ser ingenting på polisstationen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka