Inaktuell fortnita | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

silyturtle

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
5
Ange ditt födelsedatum: 6 Oktober 2006

Vad heter du på discord? snowplower1#7739

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 53 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? Jag är inne på servern 1-4 timmar per dag och vissa dagar kan jag inte spela.

Vad heter du? Pontus Persson

Hur gammal är du? 21 år gammal

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja

Varför vill du bli polis? För städa upp alla kriminellt skit från gatorna. Dom har hotat mig och använt mig som en brevduva. Jag vill hjälpa staden att bli en bättre och finare stad. Inte en stad där droghandel håller på varenda sekund.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att lära folket vad som är fel och hålla staden ren. Det är inte bara att fånga kriminell och vara hjältet du måste göra en riktig förändring och det är vad jag tänker göra. Det är också viktigt att ha folk vid kontoret hela tiden om någon behöver hjälp. Man får också inte glömma att patrullera.

Vad vet du om yrket i helhet? Man ska hellst patrullera i grupp och aldrig vara ensam.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har jobbat som rapporter innan så jag är rätt bra på att förhöra personer. Har också jobbat tidigare som gruvarbetare så man har lite styrka.

Hur är du som person? Jag är en lugn person som kan ta kritik så jag tror jag inte skulle bli påverkad med känslor inom yrket. Jag blir inte lätt rädd och kan ta emot mycket hat och åsikter. Jag skulle aldrig skada någon som inte har gjort något. Jag är en snäll person.

Är det något vi bör veta om dig? Nej, det finns inget ni bör veta om mig.

Tillbaka