Nekad fortnita | Medlem ansökning[Gurra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

silyturtle

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/snowplower1/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edgar

Vad är ditt discord namn? snowplower1#7739

Vad är ditt födelsedatum? 17 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pontus Persson han flyttade in i staden ganska nyligen och har jobbat som gruvarbetare förut men när han flyttade in i staden så blev han en reporter. Han är en lugn person som inte är så aggresiv. Hans intressen är att bil och skulle vilja jobba i sjukvården.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle vilja bli medlem på unive för att jag tycker redan att det är roligt även om jag inte är medlem och om jag är medlem så kommer jag kunna bidra i servern genom att börja med olika jobb som att jobba på sjukvården eller mekonomen så jag kan hjälpa servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Storleken av servern och hur många som var på den 24/7

Hur hittade du Unive? Jag laddade ner FiveM och sedan sökte jag upp sweden och Unive var den servern som lockade mitt intresse mest.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jobba som sjukvård i början och sedan bli kriminell och börja med dråghandel.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att hjälpa till med servern med tjänstejobb i början men sedan bli kriminell.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, bara Unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka