Nekad fortnita | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

silyturtle

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Chef Qpark

Vad heter du IRL? Edgar

Vad heter du på discord? snowplower1#7739

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 268 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har alltid försökt komma in på qpark som ett jobb för jag har varit intresserad i detta. Jag har aldrig varit chef innan och jag har alltid försökt komma in på qpark så jag skulle vilja ge ett försök på qpark

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte så mycket erfarenhet men jag kan köra bil och jag har jobbat på meko och vianor så min karaktär är social och kan hantera

Berskiv din karaktär? Min karaktär är intresserad i bilar och sedan han flyttade in i staden har han haft höga mål, han är mest fokuserad på yrken som innehåller bilar, han är intresserad i att köra bil. Han kommer från en liten by i colombia där han hade ett litet bil verkstad med leksaks bilar med hans bror. När han flyttade in i staden så villen ha bli framgångsrik för hans föräldrar inte kunde bli. Han har gillat sociala jobb. När han bodde i colombia hade han fattiga föräldrar som knappast kunde sätta mat på bordet. Han vill att hans föräldrar ska vara stolt över honom. Det är anledningen han flyttade till staden plus att hans föräldrar dog så han smög på ett fraktfartyg till Sverige. Han har hela sitt liv varit intresserad i bilar och inget annat. Han kan ha en dålig attityd ibland och är snäll ibland och lite aggro ibland.

Hur ofta kommer du vara inne? 3 timmar minst per dag, oftast mer men ibland kan det vara så att jag inte kan spela alls men jag kommer ha en biträdande chef som kan ta hand om jobbet om det händer. Om det är så att jag inte kan spela kommer jag vara aktiv på mobil och liknande.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, jag har 260 timmar på servern och har inte varit chef en enda gång under den tiden så varför skulle jag sluta spela om jag inte blir det nu?

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja, jag har läst dom

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka