Nekad fortnita | Ban överklagan[zekjie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

silyturtle

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/snowplower1/

Ditt Hex-ID: 11000013bd7a905

Vad är din discord tagg? snowplower#7739

Vem var det som bannade dig? Gamme

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? krim utan krim, springer runt med ak.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Kanske ett missförstående jag var med i situation där jag råkade fail rp, men det är det enda jag kan komma på. En av dom personerna som jag failrp med var mod. Springer runt med AK förstår jag inte för jag har inte ens en AK. Krim utan krim är jag osäker på.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag lämnade spelet 30 minuter efter jag hade dött. Sedan kom jag tillbaka cirka 2 timmar senare så stog det att jag hade blivit bannad i 7 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig vad jag vet, jag har läst igen kriminell reglerna och jag inte gjort något krim i spelet. Springer runt med ak förstår jag inte direkt för att jag har inte haft en ak i spelet jag har bara haft jakt vapen. Plus vid tiden jag blev bannad hade jag inte ens haft jakt vapen inom 2 timmar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft en innan som var pågrund av VDM, har inte gjort något liknande sen dess plus det var när jag var ny på servern, jag har också blivit felaktigt avstängd en gång för streamsniping när någon fick mig att följa efterdom till ett dråggarage (tror jag att det var) sedan blev jag avstängd för stream sniping av call me mårten. Dom andra två avstängningarna var en gång när jag inte listade ut hur man slutade emote:a så jag blev avstängd för sunt för nuft. Och en gång för power gaming när jag fortsatte köra efter en krock. -Allt detta hände innan jag fick medlemskap allstå när jag var rätt ny på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag tror att jag kunde ha unvikigt vissa situationer typ som att börja bråka med ett par gängmedlemmar, men det var långt innan jag fick min avstängning. Inte ha jakt vapen i mitt inventory i stan men är osäker om det var anledningen för jag blev avstängd när jag inte hade dom på mig eller hade någonting alls på mig. Nu vet jag också att man inte får gå runt med vapen i stan, även om jag inte har gjort det innan. Avstängningen fick mig också att dubbelkolla alla regler som inte är grund regler så nu vet jag allt som klassificeras som kriminallitet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag inte ska göra kriminella grejer utan rollen och inte springa runt med vapen. (Som jag inte har gjort) Allafall inte med mening. Jag kanske har råkat ta ut ett jaktvapen nån gång mitt i stan men ingenting mer än det. Jag har också lärt mig att vara mer försiktig på servern så jag inte blir felaktigt avstängd igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Du ljuger ju i din banöverklagan, vi har videobevis på de flesta bansen så du är medveten om det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka