Accepterad fortnita | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

silyturtle

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/snowplower1/

Ditt Hex-ID: 11000013bd7a905

Vad är din discord tagg? snowplower#7739

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt för nuft och lall.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa att jag ägde världens största bilfirma och sedan sa att jag kunde ge gratis jeskos. Men jag var inte tydlig nog att jag skämtade (IC då och inte OOC)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sa att jag ägde världens största bilfirma och sedan sa jag att jag kunde ge gratis jeskos.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte direkt skulle ha sakt skoja bara eller något sånt på slutet så dom fattade att jag inte bara lallade och försökte förstöra för dom. Det kan på ett sätt uppfattas som lall men jag tycker inte det är sunt för nuft. För sen när var att skämta ologiskt? Det är imellan Felaktigt och inte felaktig. Jag tycker dock att jag skulle varit mer tydlig på att det var ett skämt och att jag inte bara går runt och säger sånt skit till folk hela tiden.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lyckats ta lärdom av mina gamla avstängningar och jag kan berätta om min största avstängning (som inte var felaktigt) var att jag hade använt ett vapen som självförsvar men jag visste inte att det var exklusivt kriminellt. Sedan var det också en gång för sunt för nuft. Förhörde någon för dom hade massa föremål på sig som baseball klubba och en ficklampa men nu när jag tänkte igenom det var det ganska ologiskt att göra det på riktigt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha sakt något som "Jag skojar bara med dig" efter jag sa allt det istället för att gå iväg. Då skulle det vara mer tydligt att jag skojade (IC) och inte (OOC).

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att vara mer specific om jag skämtar IC eller OOC. För jag tror dom missförstod mig som bara någon lallare som gick runt och sa konstiga grejer. Jag skulle ha tänkt på att vara mer specific när jag pratar med någon IC så dom inte tror att jag lallar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka