Accepterad fortnita | Ban överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

silyturtle

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/snowplower1/

Ditt Hex-ID: 11000013bd7a905

Vad är din discord tagg? snowplower1#7739

Vem var det som bannade dig? Lallar3N

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? OOC, Lall och stöld av tjänste fordon. (Det var fel bedömning på stöld av tjänstefordon och lall, för jag tror lall räknas som stöld av tjänstefordon)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det har jag faktiskt inte koll på, han sa själv att att stöld av tjänstefordon var fel bedömning men lall kan ha varit att jag kränkte en person för dom råka köra in i oss ( Min karaktär var på humör) Jag kan inte vara hundra procent säker. Jag råkade hålla inne push to talk knappen innan idag och säga spawna bil men jag visste vad jag gjorde fel och det var bara ett misstag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän råka åka ur styr medans vi försökte få en ambulans bil att stanna, (Vi hade krockat och min vän var skadad så jag försökte hjälpa honom genom att få sjukvårdens hjälp) så jag körde längst dom och sa stanna min vän är skadad och sånt där. Men efter det så åkte vi ur styr och flög upp och landade på marken. Våra karaktärer var skadade och min haltade. Efter det så sprang jag mot en meko person och fråga efter hjälp för bilen var skadad. Jag hoppade in meko personens bil för att guidea henne till min bil. Påvägen dit så blockerade hon vägen för en kille på en motorcycle. Då blev min karaktär arg och kallade honom bonde eller något sånt sedan slog han mig och allting var okej. Sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tror det var en felaktigt ban men OOC är jag osäker på för jag kanske råka säga något OOC för ibland råkar jag hålla ner push to talk knappen. Jag fick också svar från trainee och han sa att jag råka säga lagga. Tror att det kan varit när jag förklarade vad som hände i krocken när jag körde ur styr. Jag tror jag prata OOC utan mening för jag minns inte det själv, killen som banna mig har ej bevis men han är trainee så jag litar på honom för han har högre roll än mig. Så jag säger att det inte felaktigt. Min vän sa också att jag råka prata lite ingame också. Så från båda hållen är det inte felaktigt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Haft många avstängningar många felaktiga av SV och vissa viktiga. Varenda ban jag har fått har jag alltid lärt mig något nytt som t.ex efter denna bannen ska jag nog vara mer försiktigt på vad jag säger och vara mer försiktigt när jag trycker push to talk knappen. Borde ha tänkt innan jag agerade. Jag pratade bara på känsla och råka säga något. Mina största bans har varit en felaktigt stream snipe ban och en krim utan krim. Jag tog stor lärdom av det. Jag tog också stor lärdom av en powergaming ban som hände för jag körde rastlös på gatorna. Efter det har jag tänkt på att RP:a på hög niva t.ex om jag skrapar min bil ska jag bli ledsen för att det är dyrt att laga den. Om det är så att ni vill ha mer information gå tillbaka till mina gamla överklagningar där jag förklarar mer djupt på dom här bannsen. Men nu har jag blivit bannad många gånger så det skulle vara jobbigt att förklara allt. Jag förstår att det låter mycket men jag har tagit lärdom av det. Ibland råkar man bryta regler, jag har sätt många SV vakter som har råkat säga något OOC eller liknande och till och med en trainee en gång men det gör ingen skillnad för varenda ban man får så lär man sig något nytt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha varit mer försiktig på sättet jag prata borde inte ha haft mitt finger på push to talk knappen hela tiden och borde ha tänkt innan jag agerade. Om jag hade gjort det skulle jag säkert inte blivit bannad och jag förstår tydligt vad jag gjorde fel. Har varit väldigt trött idag också så jag råka sig en OOC grej till min vän också men jag skrev att jag råkade efter det. Fast denna gången så gjorde jag inte det var jag bara prata och tänkte inte så jag visste inte själv att jag sa det. Jag måste tänka mer på vad jag säger så jag inte säger OOC grejer och om det är så att jag ska något OOC så ska jag skriva i lokal OOC och vara tydlig att jag sa fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att vara mer försiktig på vad jag säger och inte bara gå på känsla och när jag ska förklara något måst jag vara mer tydlig och inte bara säga ett ord som att jag laggade eller något sånt och kanske säga att jag körde ur styr istället. Efter denna bannen som jag fick som var 5 dagar lång så förstår jag att det är ingen lek att prata i OOC och det är allvarligt, det leder till att jag kommer vara mycket mer försiktigt när jag säger någonting. Jag ska tänka sedan agera och om det är så att jag gör det och säger fel ska jag säga i lokal OOC chatten att jag råkade säga något.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka