Accepterad fortnita | Ban överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

silyturtle

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/snowplower1/

Ditt Hex-ID: 11000013bd7a905

Vad är din discord tagg? snowplower1#7739

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? 5 dagar, men har gått en sedan bannen nu.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Spam till falck och gripen taxi.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag agerade barnsligt och ville ha reparation på min bil så fort som möjligt och det stör också väldigt mycket för dom som jobbar där. Jag agerade också barnsligt när jag blev arg för att jag min bil hade fastnat mitt ute ingenstans och det laggade så mycket att jag knappast kunde skriva.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis blivit anställd på Club De Muneno och sedan åkte jag bil med min vän och sen blev jag bannad. Det var en rapport ban antar jag för att jag blev bannad en dag efter det jag gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig men jag tänkte inte lika mycket på hur min spam påverkade andra och jag agerade för barnsligt. Jag tror ni redan vet att jag har blivit avstängd för falck spammen innan dagen jag blev bannad så jag vet inte om det räknas som felaktig ban. För jag hade redan blivit bannad för falck spam dagen innan men sen rapporterade någon mig (Tror jag) så jag blev bannad för en grej som jag redan hade blivit bannad för innan igen. Tror den som bannade mig checkade logsen på min förra bans så jag är osäker om den är felaktigt eller inte. Det för den som läser detta bestämma eller den som bannade mig. Annars är det en 100% rättvis ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet inte hur man checkar men jag har säkert några mer avstängningar för failrp (T.ex att jag tog ut ett baseboll trä utan en väska) och sånt liknande men det är inte stora bans och jag brukar oftast vänta vidare. Sen har jag blivit felaktigt bannad två gånger en gång var det streamsniping och en gång krim utan krim. Krim utan krim var felaktigt men sedan checkade dom logsen och hittade en annan anledning. Jag tog lärdom av båda även streamsniping för då borde jag vara mer försiktig på vad jag gör inne i servern så jag inte blir bannad för det igen. Sen har jag också blivit bannad en gång av dsync vdm. Det tog jag lärdom av genom att ta det mer lugnt när jag kör ett fordon och om det börja lagga eller något liknande så jag sakta ner och om det inte fungerar ska jag skriva i lokal OOC och berätta vad som hände. Om det är så att jag missade någonting så kan gå tillbaka till en tidagare överklagan och checka om det står något där. Jag har tagit lärdom av alla mina bans förutom en gång när jag blev avstängd i en timme för spam, där jag glömde bort att det var en seriös grej med spam tills jag fick denna ban som jag tror är rätt grovt. Allstå 5 dagar så då fick jag in det i mitt huvud lite mer så nu förstår jag att det är striktförbjudet att göra det jag gjorde. Jag är glad att jag fick en sån lång ban för det jag gjorde så jag förstår att det jag gjorde är förbjudet och inget litet som alltid blir en timmes ban. Jag tog lärdom av min timmes ban för spam men gången när jag spammade gripen taxi agerade jag barnsligt för det laggade jätte mycket och jag blev ganska arg för det frös hela tiden och min bil hade precis gått sönder så jag spammade gripen taxi.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha tänkt igenom att det påverkar andra mer än mig när jag spammar en app. Även om jag gjorde det för att spelet laggade jätte mycket och frös samtidigt som min bil var sönder ute i ingenstans borde jag ha tänkt på att det inte är så roligt för dom som får mina larm också. Jag borde också ha restartat min dator när jag är i såna tillfällen istället för att agera barnsligt och spamma. Och när det är så att falck eller något annat inte ger någon respons så borde jag vänta kanske 2 minuter imellan larmen så det inte stör lika mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte agera så barnsligt som jag gjorde och inte spamma när jag behöver en taxi eller falck. Jag agerade och tänkte inte och det jag gjorde var själviskt för att det påverkade andra mer än mig. Även om jag var i en dålig situation så kanske jag gjorde en sämre situation för dom som fick mina larm. Pågrund av att denna bannen var 5 dagar som är rätt mycket enligt mig så lärde jag mig att det är strikt förbjudet att göra något sånt. Jag är glad att den var 5 dagar så jag lärde mig att man inte får göra det. Jag har stått igenom min ban i en dag nu och jag känner redan hur tråkigt det är att inte kunna spela på unive för att jag agerade barnsligt. Så nu har jag lärt mig att inte göra det. Nästa gång jag får tanken att spamma kommer jag också få tanken att jag kan bli bannad för 5 dagar eller fler pågrund av att jag har tidigare avstängningar. Jag lärde mig också att använda min /help commandot när grejer som att tpas genom mappen och dö eller att bilen laggar och åker genom mappen och går ipaj. För om man använder /help så kommer jag får hjälp om någonting hände pågrund av lag eller liknande grejer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka