Nekad fortnita | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

silyturtle

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/snowplower1/

Ditt Hex-ID: 11000013bd7a905

Vad är din discord tagg? snowplower1#7739

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Spammar falck och gripen taxi

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag spammade falck en gång

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Mitt spel craschade efter jag hade spelat för typ några timmar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag spammade falck en gång men sedan gripen taxi hände en gång men det var när jag laggade tolle en kväll och var ute i ingenstans och spelet frös så jag bara spammade enter och sen efter 30 sekunder så skickades typ 7 msg. Falck grejen tycker jag är onödig för jag har blivit avstängd för den en gång men det var igår så jag fattar inte varför det används i min ban. Det är inte felaktigt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tror det är sju det har oftast varit i början av spelet för sunt för nuft och liknande sen blev jag också felaktigt bannad för streamsniping en gång men det överklagade jag för den var felaktigt. I minna förra ban överklagor kan du säkert se några andra som jag minns. Jag har tagit lärdom av mina förra också.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte blivit arg för anledning jag spammade var för att jag hade trillat igenom mappen och sedan spawnades jag ute i ingenstans plus att det laggade så jag knappast kunde gå så jag blev sur och spammade enter medans spelet frös. Jag förstår att det är fortfarande mitt fel men jag hade precis tagit vaccine och min arm gjorde skit ont plus mitt spel laggade skit mycket så jag var väldigt frusterad jag borde tänka på det mer till nästa gång för det kan vara frustrerande för andra också men jag tänkte inte så mycket under det där tillfället. Jag förstår också att det för jag jobbade på taxi bolaget en gång och då spammade folk skit mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Borde tänka på att det kan vara irriterande för andra när jag gör något sånt och att jag borde starta om min dator när det laggar och mitt spel fryser istället än att sitta och försöka skicka ett msg till taxi appen men sedan slutar det med att jag skickar 7 av dom eller något sånt. ( Minns inte det hände igår ). Falck grejen var hundra procent mitt fel men det har jag blivit avstängd för en gång så har inte gjort något annat sedan dess. Och på tanken att det där taxi grejen hände igår så ångrade jag mig efter för jag trodde jag skulle bli bannad som jag också blev. Jag ska inte försöka skydda mig själv från att det var ett misstag men jag hoppas att ni kan förstå hur det känns när man har försökt gå in en byggnad typ 30 gånger och trillar genom mappen var enda gång och sedan går ens bil sönder mitt ute i ingenstans. Jag borde tänka mer innan jag agerade men det var svårt för jag var frustrerad efter en lång dag. Min falck ban hade jag noll koll att man inte fick spamma appen men sen gripen taxi var mitt fel för jag agerade på känslor och ilska istället för att tänka innan jag gjorde det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Det är väldigt barnsligt och sen även så stör det rpn för 20 andra när du spammar, därav nekas.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka