Accepterad fortnita | Ban Överklagan [Hampus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

silyturtle

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/snowplower1/

Ditt Hex-ID: 11000013bd7a905

Vad är din discord tagg? SILLYTURTLE_4823#7739

Vem var det som bannade dig? @Hampus

Hur lång tid var din ban? 1 dag/24 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ojdsuaonmklcxohbu.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde snabbt i stan och sedan kom upp i höga hastigheter som resulterade i att jag krockade. Jag buggade skit mycket medans jag var i luften så jag var osäker på vad som hände. Jag har haft lag spikes skit mycket de senaste dagarna så jag var trött på krockarna och valde bara att ignorera att det hände för det var bara jag och min vän där.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle visa en ny import som jag hade köpt för min kompis och så frågade han om den var klistrad. Jag testade detta genom att åka upp för en sorts ramp. Det visade sig att det inte var alls klistrad och jag flög upp i luften. Medans jag var i luften var jag typ på 5-10 fps tills krocken var slut. När krocken var slut valde jag att snacka istället för att RPa på att jag var avsvimmad. Jag brukar inte RPa på att jag är avsvimmad så jag antar att det var darför.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktigt ban för att jag valde inte RPa på skador på den nivån jag skulle har haft. Jag skulle ha svimmat för en krock av den sorts kaliber skulle lätt knockat ut någon och lika gärna tagit livet av någon på riktigt. Jag tänkte att jag fick göra som jag gjorde för jag använde inte mig av omänskliga krafter. Det var inte så att jag gick ut och laga bilen direkt eller sprang där ifrån. Men nu när jag tänkre på det så var det powergaming.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag var väldigt lalligt på unive under 2021 och därmed fick många bans. Jag har ångra mig grovt av detta för jag kommer inte ha möjligheten att bli servervakt eller något annat men jag har fortfarande lärt mig mycket av dessa bans. Ett exempel på en av mina bans kan ha varit sunt för nuft som jag har lärt mig mycket av. En gång så körde jag förbi flertals poliser i hastigheter som var uppe i 300 kmh och sedan blev jag bannad. Jag lärde mig av detta för det var en rätt lång ban och det togs seriöst. Har också blivit bannad för powergaming för jätte länge sen och så klart lärde mig av det men på de senaste tiden så har jag blivit lat med att rpa på skador från bilkrockar på grund av mina lagspikes.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag kunde gå tillbaka i tiden skulle jag också inte testat om en bil var klistrad eller inte för ingen skulle göra något sånt på riktigt för det kan resultera i livshotande skador. Samt skulle jag Rpat på mina skador oavsätt vad även om jag var med min kompis. Skulle ha följt reglerna och RPat på skadorna oavsätt vad om jag gick tillbaka i tiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att alltid följa regler och rpa på skador oavsätt orsaken av dessa skador. Även om jag blev skadad för en lallig anledning skulle jag ha rpat på skador. Samt ska jag tänka på att även om jag inte abusar powergaming så förstör jag realismen som servern har genom att undvika mina skador och snacka som inget har hänt. Det var länga sedan jag var bannad senast så detta fick mig att skärpa till mig. Jag vet också att det bara är en 1 dags ban men det är en stormning scenario som jag har tänkt delta i idag och vill hälst inte missa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka