Accepterad fortnita | Ansökan till Servervakt | QT |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

silyturtle

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Edgar

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Vad heter du på discord? snowplower1#7739

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Tider kan ändras under tiden men just nu är det så här. Kan också variera pga att jag är sjuk eller har prov i skolan. Oftast kan jag spela 5-7 timmar per dag.
Måndag 15:20 - 21:00
Tisdag 14:20 - 21:00 (Vissa Tisdagar kan jag inte spela från 16:30 till 18:00
Onsdag 16:20 - 21:00
Torsdag 16:50 - 21:00
Fredag 14:20 - 22:00 eller mer.
Lördag Oftast hela tiden men kan ändras om det är något jag ska göra.
Söndag ? - 21:00

Allt detta kan vara annorlunda pga lov eller semester men då kommer jag säga till.

Hur länge har du spelat på Unive? 160 timmar har jag just nu unive. Tror det är det spelet jag har spelet mest på.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle inte ändras på sättet hur jag roleplayer men jag skulle banna folk som t.ex lallar som händer väldigt ofta men en grej som kan förstöra för många spelare som är att någon bara dödar en för att man sa något grovt till dom i roleplay och sedan lootar dom alla ens grejer. Många personer spelar oftast bara för att få vapen och käna pengar och få bra grejer. Jag förstår att det är okej att folk lootar folk i stora scenario som t.ex ett bank rån där man ska loota polis bilar för att få radios till kommukation under bankrånet. Jag ser minst 10 personer per dag som gör grejer som lall, powergaming eller sunt för nuft. Men oftast är dom grejerna inte grova, och om det är så att det är grovt så har säkert redan ett mod bannat dem. Om jag blir servervakt kommer jag banna folk som bryter mot reglerna för ibland när jag reportar någon så måste dom ju få live bevis som kan vara svårt om det är grejer som powergaming eller sunt för nuft. Och även om jag har bevis så kanske det kan ta upp till en timme som är tiden dom säkert kommer bli bannade. (Osäker om det är ändrade straff) Jag kommer också dva bilar medans jag spelar för det finns många bilar som bara ligger överallt och gör ingenting speciellt. Sedan kommer jag också kunna revivea andra personer som kanske är med i samma scenario som mig eller nära mig om det är så att det var en RDM eller en sunt för nuft kill typ som att döda någon för att en person knuffa dom. Som servervakt kommer jag såklart inte sitta och leta efter folk som bryter regler men jag kommer alltid banna folk som har gjort något som är ban värdigt. Jag kommer också alltid ha medal öppet så jag kan få bevis så folk inte tror att jag false bannar folk och bara bannar folk för att dom stör mig eller döda mig i ett scenario. (Så jag har bevis på alla min bans för annars kanske folk kan se mig som en korrupt SV) Detta är vad jag skulle göra om jag blev servervakt. Och om det är så att jag är osäker om dom bröt en regel eller inte. T.ex att dom springer iväg från ett scenario och "lallar" för dom hoppar in i andras bilar och gömmer sig. Så kommer jag alltid fråga en trainee eller mod först.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det finns så många som bryter regler på unive varenda minut men ibland kan man inte göra något åt det för det. Så om jag blir servervakt kan jag hjälpa till att bidra till en bättre RP community. Jag ville också bli det för ibland känns det som jag inte bidrar så mycket som jag borde göra till servern så jag vill hjälpa genom att bli servervakt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror såklart att jag inte skulle göra en jätte stort skillnad men jag kommer kunna banna folk eller dva bilar och liknande grejer medans jag är i scenario. Om jag blir servervakt kommer jag kunna bidra mer till en bättre plats på unive kortfattat. För ibland har man inte tid att ta ett klipp och report mitt i ett viktigt scenario. Så om jag blir servervakt kommer jag kunna klippa det och banna dom. Och jag ser minst en person som lallar per dag och det är ofta jag ser många mer. Det är en stor server så jag kommer inte kunna göra så mycket skillnad ensam men på tanken att det finns så många fler servervakter kommer jag kunna vara en av dom som hjälper att bidra till en bättre roleplay. Stora problem är ju grejer som sunt för nuft powergaming och lall som händer konstant men oftast så kommer inte dom flesta spelarna göra något åt det för dom inte är servervakt eller mod. Ibland kan det vara lite roligt om någon lallar men i andra scenarion kan det vara irriterande och jobbigt. Jag kommer inte vara korrupt och reviva min vänner för dom dog genom att hoppa från en byggnad och såna grejer. Jag kommer bara revivea om det är så att det var en dsync krock eller missclicks. Det har funnits många tillfällen där scenarion har tagit längre tid och liknande grejer bara pågrund av ett glitch eller någon som kör helt galet på gaten (sunt för nuft). Och ofta händer det också missclicks. Detta är vad jag skulle kunna bidra till. Bara göra bra grejer och hjälpa folk medans jag spelar. Jag känns inte redo att bli trainee än så varför inte vara en vakt för servern.

Varför ska just du bli servervakt? Det är en bra fråga det finns jätte många andra servervakter (tror jag) och varför skulle just jag bli en. Jag tycker jag ska bli en för jag skulle göra mitt jobb och dva bilar som ksk står mitt påvägen. Hjälpa folk som kanske behöver hjälp för någon RDM:a dom. Ta hand om lallare eller folk som gör sunt för nuft eller powergaming som händer ofta. Det är ganska tydligt att jag ska göra men en viktigt grej är att jag inte kommer vara korrupt. Jag kommer inte låstas vara bättre än någon för jag har servervakt jag kommer inte hota folk att banna dom. (Hänt att folk har hotat mig att banna mig flera gånger) anledningen till att jag ska inte hota är för att om det är så att någon är banvärdig varför ska jag hota dom och säga 'Om du fortsätter kommer du bli bannad' så kan man lika gärna banna dom. Jag kommer inte använda min kraft som SV för att revivea vänner eller revivea mig själv för att någon döda mig eller jag dog och det var inte pga något glitch eller RDM

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för jag möter på många personer per dag som bryter regler och jag ser många personer som blir dödade pga dom personerna. Jag ser också många bilar som ligger på stan och kan döda folk för någon inte palla knuffa bilen ut på trottoaren. Jag vill bli SV för många personer på denna servern kan bryta regler för att det är en sån stor servern. Och på tanken att jag ser många som bryter regler hela tiden skulle det vara bra om jag blev servervakt tänkte jag. Om jag blir servervakt kommer jag också kunna bidra till ett mycket bättre stämning till servern. Det är darför jag vill bli SV.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Nej, jag kanske revive kommandot och dv kommandot för jag har tittat på btardens stream och sen tror jag också jag vet ban och kick kommandot. Sen vet jag också om jag klickar F8 så får jag upp en kommando grej som jag kan skriva i.

Är du whitelistad på serven? Ja, jag är whitelistad/medlem.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad väldigt många gånger men varenda gång har jag lärt mig något nytt. Anledningen till detta är för att det finns många regler som har många mening och ibland kan råka bryta en utan att man vet det. Jag kan berätta om min mest nyliga ban som var sunt för nuft och powergaming jag förstådde inte det så jag frågade moddet som bannade mig, jag försökte inte klaga och säga att det var falskt jag sa sanningen för att det är det bästa att göra. Pågrund av alla bans som jag har fått har jag blivit bättre på RP. Så jag är tacksam för dom som har avstängd mig för mer en 2 dagar för över den 2 dagar avstängning tror jag att man verkligen lär sig konsekvenserna av det.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, jag spelar inte på någon annan server än Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka