Nekad fortnita | Ansökan till Servervakt [Dexterr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

silyturtle

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Conrad Lokashenko

Vad heter du på discord? snowplower1#7739

Ange ditt födelsedatum 7 September 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv 3 timmar varje dag men jag kan vara aktiv mer på Helgen. Vissa veckor kanske jagi nte kan spela.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år har jag varit det men jag missade en av medlemmöterna när jag var aktiv så jag var tvungen att göra en till medlem ansökan. Så enligt discorden har jag varit det i typ 4 månader nu tror jag

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://imgur.com/a/wMu0Aca

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är inget speciellt, en servervakt ska inte gå runt och låtsas vara en helper eller staff. Som en servervakt så ska man som det låter, vakta servern på ett sätt. Om jag som en servervakt skulle se någon lalla på piren skulle jag inte springa dit som en staff och banna den killen. Men om det finns någon som förstör ens scenario eller pajar ens egen RP så borde man banna dom. Man så klart också göra grejer som att DV:a bilar som är lämnade på gatan och andra grejer. Men annars skulle jag säga att servervakt inte är så mycket mer. Om jag blir servervakt kommer jag bara ändra mitt RP på ett bättre sätt genom att kicka eller banna personer som bryter någon regel eller allmänt förstör ens RP.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för 1. Jag har varit det innan 2. Det gör mitt plus andras RP bättre. Jag märker att det finns många sammanhang där mitt eller någon annans scenario har förstörs för det var någon som valde att RDM mig utan anledning. Eller att någon lallar när man är i ett scenario med någon. Jag tänker inte bara för mig själv såklart, jag tror om jag blir servervakt så kan jag hjälpa andra med deras RP och bidra till en bättre stämmning.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara att jag bannar folk för grejer som dom inte har gjort, mycket korruption händer i Unive om jag ska vara ärlig. Det finns många gånger där jag har blivit SV bannar pga att folk överdriver med vad som hände. Som exempel en gång när jag hade dsync så knuffade jag till någon lite lätt, dom dog inte eller något. Sedan så skrev jag dsync men så banna dom mig ändån. Sedan finns det folk som också bannar folk för dom blir sura. T.ex en gång när jag höll på att blir rånad i ställe med några andra killar så glömde dom att söka igenom mig. Så vände dom ryggen på mig och började gå. Då började jag springa för att rymma men så blir jag fortfarande bannad för FearRP. Antagligen för att dom var sura att dom glömde råna mig.

Abuse kan vara t.ex att jag dör och sedan revivar jag mig själv. Eller att jag bannar folk utan anledning.

Nekad,
Med tanke på din bannlysningshistorik så vill jag se betydligt mycket mer engagemang i din ansökan om du vill bli godkänd.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka