Nekad fortnita | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

silyturtle

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Edgar

Vad heter du på discord? snowplower1#7739

Ange ditt födelsedatum 10 Mars 2021

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har varit med i två intervjuer och jag har märkt att ibland känns det som man får för lite information i intervjuer, för jag tycker att man borde också veta krim utan krim och andra små regler. Jag ville också bli det för det är ett bra första steg till SV eller Trainee. Jag vill mest bara göra det för det känns som en bra början till att bidra mer till servern utanför RP.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att jag ska bli det för under medlemskap intervjuer så måste dom bara veta grund reglerna men sedan finns det andra grejer som inte så många tänker på som Half OOC och krim utan krim. Asså jag tänker ge dom lite tips om vad dom får göra och inte göra. Jag vill inte att alla som får medlemskap ska bli avstängd lika mycket som mig. Och just nu har jag också blivit avstängd ett par gånger så det känns som jag knappast bidrar till servern så jag skulle 100% vilja börja bidra till servern genom att börja med medlemskaps ansökningar. Jag kommer också inte vara för snäll typ som att om dom har fel på en regel så kommer jag bara inte låta dom gå vidare. Om dom glömde bort en regel där så kanske kommer dom glömma bort det senare. Som jag sa innan att jag ska ge lite annan information som kan behövas som att kanske om du tar ut ett stort föremål utan en väska. Det kan räknas som fail RP. Eller berätta grejer som många blir bannade för ofta.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Inget speciellt sätt jag ska vara snäll och ställa frågorna som behövs och kolla som dom har koll reglerna och kan bli medlem. Jag tycker också att dom inte borde göra något mer än svara på frågor, och jag ska också låta dom ställa frågor som kanske vad som räknas som sunt för nuft. Och hur man blir ett speciellt jobb eller något liknande. Jag ska bara vara snäll och inte låta arg för då kanske dom inte vill vara på Unive längre.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att medlem ska vara att man förstår regler och kan en speciell nivå av RP men jag tycker också man borde ge folk en chans om dom inte har några erfarenheter på RP. Betydelsen av att vara medlem tycker jag inte ska vara speciell jag tycker det borde vara som början på ens RP. Jag vill också att dom ska ha 100% koll på reglerna så om dom har lite problem med en regel tycker jag att dom borde läsa dom igen. Jag tycker att man borde kunna vissa regler utanför grundreglerna. Så jag tycker att om man ska vara medlem ska man läsa grund reglerna flera gånger men alla andra minst en gång.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att en medlem ska kunna RP och kunna alla keybinds och ska kunna grundreglerna men dom borde också kunna dom andra reglerna på ett sätt men dom behöver inte kunna dom utantill. Jag tycker att medlem inte borde vara något jätte stort, jag tycker bara att det ska visa att man kan RP och vet vad man gör. Om man vill bli högre upp i RP borde man få nya whitelistade jobb som polis eller meko. Men om du är medlem tycker jag att du bara ska kunna grundreglerna bra och andra regler helt okej och kunna ta RP på allvar. Det är allt en medlem borde fokusera på.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att läsa minst 5-10 ansökningar per dag, jag ska hålla bra intervju. Det är mitt ansvar. Jag borde ta hand om 5-10 ansökningar och 5-10 intervjuer per dag. Det känns som mitt ansvar.

Hur ser din aktivitetet ut? 5 timmar per dag och mycket mer på helger och lov.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag speler ej på en annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag kanske ska bli servervakt i framtiden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka