Accepterad fortinajti.se | Medlem ansökning [curry_e_gott]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Amoohh

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn?
4amo11

Vad är ditt födelsedatum? 22 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Emilio har haft en väldigt tuff uppväxt i honduras, båda hans föräldrar övergav honom när han var 5, sedan dess har han levt på gatorna. Då han även började sniffa lim. Emilio gick i skolan tills han var 12 år efter det träffade han dåliga personer efter skolan inom gäng i Honduras som fick honom att göra dåliga saker, t.ex sälja droger på gatan. när han var 14 år fick han rollen springpojke i gänget. Redan när han var 15 år fick han lära sig hur man handskades med vapen. När han fick sitt första vapen ville han hämnas mot de som mobbade honom I skolan genom att mörda dem. Han blev påkommen och insatt på ett hem för unga kriminella men efter 2 år blev han utsläppt från hemmet. Han gick tillbaks till sitt gäng och gänget bara växte och växte sen han kom tillbaka. Bossen i gänget märkte att han gjorde ett bra jobb, så de höjde upp honom till trusted, (snäppet över medlem) han fick ta tag i vapen handlingen inom gänget sen dess började han tjäna stora pengar. Emilio började tycka att allt började gå överstyr han ville ta sig ur detta livet och ville lämna gänget när han var 19, när hans boss fick reda på att han ville lämna blev han väldigt arg och hotade honom med döden. Emilio tyckte att det var dumt att lämna när han hade blivit hotad, så han blev tvungen att fortsätta. När han var 20 år blev han bossens högra hand inom gänget. Emilio var inte lycklig i detta livet och kände sig deprimerad. Han sa sedan till bossen igen att han ville lämna. Bossen blev rasande och planerade en drive-by utanför hans hus. Emilio gick ut ur sitt hus, bilen kom fram till honom och sköt med en semi-auto pistol mot honom Emilio hade väldigt tur, han blev bara skjuten i axeln och lyckades rymma. Efter några månader bestämmer han sig att fly landet, han flyttade till Unive och levde ett jätte lyxigt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket social rp och även sprida mycket glädje på servern, Jag kan även garanterat bidra med väldigt bra rp eftersom jag har rp:eat i ungefär 3 år vilket betyder att jag kan alla grundregler utan till och ser alltid till att följa dem så bra jag kan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Säg till exempel ett gäng krig, man behöver inte alltid vinna för att det ska vara roligt. "man behöver inte alltid spela för att det ska vara kul man kan också tänka på att motparten ska ha roligt för då blir det ofta ett bättre scenario"

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst de flesta reglerna och jag kan också de flesta, man ska alltid visa respekt åt alla oavsett man bråkar med dem eller inte man behöver inte säga något elakt som faktiskt kan på värka hur dem mår. Så klart är rasism inte tillåtet på servern vilket betyder att man inte kan på peka hur folk lever på grund av deras religion eller reta någon för deras hudfärg. Man ska inte sälja saker ingame t.ex en bil eller något annat för pengar i verkligheten. Kan även nämna några grund regler, ooc vilket betyder att man pratar som saker irl i spelet som t.ex säga vill du prata discord. Metagaming ta information utan för spelet och använda de ingame och VDM att man använder sin bil som ett vapen,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, jag har rp:eat ungefär 3 år. Jag har rp:eat på unive några gånger men inte varit medlem då jag bara spelat någon enstaka gång.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kan väll säga att jag har ganska bra tålamod och är oftast väldigt snäll mot folk som inte bråkar med mig såklart och jag är också väldigt social:)

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!
:unive:

Tillbaka