Forssell | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .

Forssell

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Forssell

Vad är ditt namn i verkligheten? Petter

Vad heter du på discord? Forssell

Ange ditt födelsedatum 4 Augusti 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? spelar oftast lite på morgonen och sen om jag inte är med vänner så spelar jag mer. Som en regnig dag så kan jag nog spela hela dagen. Brukar spela på kvällarna runt 20 till typ 4 ibland senare

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle hjälpa till så mycket som det går och skulle ha god ton mot de man hjälper. Vissa saknar nog det här. Jag skulle också försöka att få bort de trollare som rdmar och vdmar för mycket. Försöka vara aktiv så mycket som helst. Göra det som de andra staffsen inte hinner.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Ja det har jag. Då fick jag hålla ordning på servern precis som det är på denna server.

Har du några tidigare erfarenheter? Har varit staff en gång på stadsberget rp.

Vad kan du om skripts? Lite

Varför vill du bli staff? För att det ska bli rättvisare och att för att höja spelarupplevelsen för alla. Har varit med om vdm rdm failrp osv osv tycker allt det ska bort. Det behövs mest sunt förnuft enligt mig.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Ja

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Såklart

Tillbaka