Accepterad Forsman1111234 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Forsman1111234

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? forsman6153

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Roger nikula 65år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll bil intresserade alkolist

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Roger Forsman födes i haparanda 1960 han hade en väldigt bra barndom men hans pappa var alkolist och rogers mamma var räd att roger skulle också bli alkolist och sen när roger kom in i 15 16 års åldern började han dricka och fik ett valdigt mycket problem med det men han fik hjälp och hitta en annan hobby alltså bilar så hans mål är att jobba med billar och bengt ska nog sikta på auto exsperten för då få han jobba med de som han har drömt om sen han var liten att skruva med bilar då kan han serva bilar laga bilar och tillomed trima bilar men om han inte få jobb där ska han sikta på någon bilaffär då kan han sälja bilar och sen när han har fått lite mer erfarenhet så ska han försöka igen att få sitt dröm jobb auto exsperten sen ska han och hans tå bästa kompisar bengan och hans erik flyaga till laz palmaz och röka på och supa de är rogers mål

Vad kan du bidra med till serverns RP? hög rp nivå och drama och social rp nivå

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Alla scenarion behöver ej vinnas för att ha kul. Ett scenario som förloras men har haft en hög Rp nivå, är 99 gånger av 100 mycket roligare än att vinna ett scenario med kass RP. Om man endast spelar utifrån att vinna alla scenarion så bryter man Powergaming 2 reglen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag råkade göra Powergaming och jag viste inte vad det var och blev banad för 2 dagar och stod att jag blev bannad för Powergaming så jag kolla upp de läste alla grunregel och sen vänta jag och sen har jag alldrig brutit mot den reger

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM VDM Powergaming, Meta Powergaming 2 FearRP

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja min ansökan jag gjorde innan blev nekad för jag var inte med i discorden men nu är jag de

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka