Nekad Forslars | Whitelist ansökning [JJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anders Tegnell

Icke Medlem
Meddelanden
181
Reaction score
13
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198984095045/

Vad är ditt namn i verkligheten? Philip Forslars

Vad är ditt discord namn? Forslars#8529

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anders Tegnell och är född 1995-08-23. Jag växte upp i en normal svensk familj och levt ett normalt svenskt liv. Jag har även hållt mig på den goda sidan och inte gjort några dumma val i livet, med det menar jag inget kriminellt! Just nu är jag fortfarande en normal man som bär en stilig kostym och arbetar på Postnord i nuläget. Jag själv som person skulle jag beskriva som generös, väldigt social vilket är viktigt, tålmodig och stresstålig, jag är på alert helatiden och vet vad jag vill/nå. Sedan är jag positiv och ambitiös! Jag är hyfsat aktiv i staden och det jag skulle säga som är en del av det viktigaste så har jag även saker kontrollerade såsom knappar och regler. Min dröm är även att bli polis!

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att visa att jag är ordningsam och inte förstör för andra. Det jag vill göra är att hjälpa andra och genom att vara whitelistad så blir det en fördel för nya jobbansökningar. Min största dröm i livet är att bli polis och varför jag tycker jag passar som det är för att jag som sagt är stresstålig, hanterar situationer utan onödiga val och även med lugn. Jag är även bra på att arbeta tillsammans med andra såsom mina kollegor! Sedan följer jag reglerna som finns och beslutar situationer snabbt vilket gör att jag själv anser att jag borde bli whitelistad!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli wl för att utveckla min rp nivå, hjälpa till och verkligen leva mig in i staden.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade Multistaden eftersom den låg högt upp på listan och klickade in eftersom den hade mycket folk och även väldigt bra roleplay.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att jag vill bidra så mycket som möjligt till att göra Multistaden till en bättre plats. En trygg, säker och lugn plats för andra människor och självklart rpa så bra som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka