Forslars | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anders Tegnell

Icke Medlem
Meddelanden
181
Reaction score
13
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisa Hästberg Bil & Motor AB

Vad heter du IRL? Philip

Hur gammal är du? 16 År

Hur många timmar har du på Fivem? 130 Timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef eftersom jag anser att jag själv skulle passa bra in som det. Jag är i nuläget biträdande chef och jag har varit det ett tag och med det har jag byggt upp en stark och god väg till chefs positionen. Jag vet vad som krävs inom arbetet och håller god koll på våran ekonomi. Jag behandlar våra kunder på ett lugnt och positivt sätt och ser till så att de blir nöjda med sitt köp men även sättet de har blivit behandlade på. Jag är en aktiv arbetare på Marja-Lisas bilfirma som ej kommer avgå de första dagarna eftersom jag verkligen fastnat för jobbet. Jag vill ta chefs positionen för att styra upp detta utan krångel som skedde med den förra chefen. Med det menar jag att vi har haft många klagomål om oaktiva anställda, för lite lön och ibland dåligt arbete. Jag vill att våra kunder ska vara nöjda och glada och att våra anställda ska kunna trivas med arbetet, ha roligt och speciellt inte behöva känna för mycket stress eller orättvisa under arbetet!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är som sagt Biträdande chef på Marja-Lisas bilfirma och jag vet vad som gäller. Jag är en effektiv och aktiv spelare som säljer bilar och även håller uppe våran ekonomi på en stabil nivå. Jag kan ta in folk på intervju inför anställning och ser till så att de uppfyller de kraven som behövs inom yrket. Jag håller även koll på våra anställda så att de gör sitt jobb och att de faktiskt säljer bilar då och då. Det får absolut inte ske något slarv där våra anställda ger bort bilar eller köper in till sina kompisar då det kommer dra pengar från våran kassa som exempel. Jag vet hur jag ska behandla mina kunder och anställda och är noga med att de blir behandlade rätt och att de blir nöjda.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Anders Tegnell och är född i dalarna år 1995. Han blev uppväxt där i en normal svensk familj med sin mamma och pappa. Anders är ingen blyg man han heller. Han är väldigt pratglad och social och kan prata med vem som helst. Anders har bra tålamod och är väldigt stresstålig! Snäll är han också. Han hade det tufft i skolan då föräldrarna var väldigt noga om att det skulle vara top notch. Han krigade sin väg genom dagis, grundskolan och lyckligtvis gymnasiet. Anders Tegnell var en sån ungdom som gillade att ta sina egna vägar så han struntade i att plugga vidare. Han valde då Fordons linjen som passade honom utmärkt. Att slippa plugga teoretiskt och istället få göra mycket praktiskt var en dröm för han. Självklart klarade han av gymnasiet utan tvekan och står här idag som biträdande chef på Marja-Lisa Hästberg Bil & Motor AB. Anders mål i livet är att få vara chef på något jobb som har med bilar att göra men främst Marja-Lisa eftersom det är det jobbet han fastnat för av alla ställen!

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag minst 2 timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka