Nekad forskaren | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

forskaren

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ville ej ange d

Vad är ditt discord namn? forskaren42111

Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2008

Berätta om din karaktär. Olof Bär växte upp i en liten by på den svenska landsbygden, där hans föräldrar drev en liten gård. Hans barndom präglades av enkelhet och nära relationer till naturen. Redan som ung visade Olof ett starkt intresse för jordbruk och skogsarbete, och han spenderade många timmar ute på fälten och i skogen med sina föräldrar. Uppväxten var präglad av gemenskapen i den lilla byn. Olof deltog i lokala aktiviteter, som fotbollsmatcher och byfestligheter, och utvecklade nära vänskapsband med sina jämnåriga. Trots det enkla livet i byn fanns det alltid något magiskt över årstidernas skiftningar och de små glädjeämnena som naturen erbjöd. När Olof blev äldre tog han över familjens gård och fortsatte att utveckla den med moderna metoder samtidigt som han bevarade de traditioner och värderingar som han hade lärt sig från sina föräldrar. Hans passion för naturen och hållbart jordbruk ledde honom till att bli en respekterad medlem av byns gemenskap, och han fortsatte att vara en källa till inspiration för de yngre generationerna. Olof Bär är en sympatisk och jordnära individ, starkt rotad i sitt hemland och ständigt tacksam för de värdefulla lärdomarna som han fått genom sitt enkla men meningsfulla uppväxtliv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag strävar efter att bidra till serverns RP genom att tillföra en kombination av socialt samspel, kreativitet och en hög RP-nivå. Med mina erfarenheter och engagemang i rollspel, ser jag fram emot att skapa realistiska och komplexa interaktioner mellan karaktärer. Min ambition är att lyfta fram sociala aspekter av RP, skapa minnesvärda och trovärdiga relationer mellan karaktärer och bidra till en levande och dynamisk värld på servern. Genom min kreativitet strävar jag efter att skapa intressanta berättelser och händelser som kan engagera och underhålla spelargemenskapen. Jag ser fram emot att dela idéer och samarbeta med andra för att utveckla spännande plottrar och dramatiska vändningar som kan berika serverns övergripande RP-upplevelse. Med en hög RP-nivå strävar jag efter att förmedla en djup förståelse för min karaktär och miljön han befinner sig i. Jag är dedikerad till att upprätthålla en konsekvent och realistisk karaktärsskildring för att skapa en fördjupande och immersiv RP-upplevelse för både mig själv och andra på servern. Sammanfattningsvis är jag fast besluten att inte bara delta i RP, utan också att aktivt bidra till dess utveckling och framgång genom att föra med mig socialt engagemang, kreativitet och en hög RP-nivå till servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska kunna brösta att man förlorar ett scenario och att man spelar för att det är kul och inte strävar efter makt och pengar "pwg2" lättare sagt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, rdm random death match. Dödar någon utan en giltig anledning, Vdm Vehicle Death Match innebär att du använder ditt fordon som vapen och Sunftförnuft, innebär att man spelar logiskt och rpar som att det vore irl.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har tidigare erfarenheter då jag har rpat långt innan men tagit paus länge.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tror inte det faktiskt!

Nekad. Ditt discord konto behöver vara 2 veckor gammalt, din karaktärsbeskrivning samt serverns regler är skrivna med hjälp av AI.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka