Accepterad forsgrenanton07 | Medlem ansökning[Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

forsgrenanton07

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/antesvant/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Forsgren

Vad är ditt discord namn? antesvant#1154

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Björn Gunnar och är 22 år gammal. Han har haft mycket problem med ADHD och blivit väldigt mobbad i skolan. Men han har alltid haft ett intresse i bilar efter som att han pappa var väldigt intresserad i bilar när han var liten. Björns pappa hade en verkstad där han fick lära sig hur man skruvar i bilar. björn har alltid haft problem med att styra känslor och haft det väldigt lätt att bli arg. Men när björn jobbade med bilarna så var det som meditering och då kunde han koppla av från allt dåligt som hände . Men när Björn blev vuxen så avled hans pappa och då fick blev han deprimerad och började ta droger och hamnade i det kriminella livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att kunna uppleva servens fulla potential för att när man inte är medlem så är man väldigt begränsad till vad man kan göra. Jag hoppas jag också kan hjälpa till med serverns utveckling.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med seriös och rolig RP. Se till att andra har det så roligt som möjligt. Jag kommer också följa regler och förhoppningsvis sprida lite glädje.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag inte ska vara egoistisk utan göra det kul både för mig och motparten. T.ex om man blir kidnappat då kan man inte bara sluta spela med och sticka, Man ska spela klart scenariot.

Hur hittade du Unive? En kompis tipsade om servern och när jag sökte på fivem sverige kom unive up på toppen

Godkänd efter muntliga intervjun, Välkommen till Unive hoppas du trivs.
Tråd låser och aktiverar

Tillbaka