Nekad Forsgren32 | Medlem ansökning[Z77]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Forsgren32

Erfaren Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
2,660
Reaction score
758
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonas

Vad är ditt discord namn? Forsgren32#4476

Vad är ditt födelsedatum? 14 April 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär Heter Johannes Karlsson och är 29, han kommer från Skåne och är väldigt rolig, han är ute efter mycket vänskap och alltid Aktiv hos sina vänner.
Denna Killen har stora framtidsplaner för sitt liv som vuxen, han kommer att skaffa boende samt bil m&m
jag kommer aldrig göra något Extremt olagligt då Johannes kommer hålla sig på en bra nivå
Johannes har en bror som heter Anders Karlsson som är 32 år gammal
Johannes kommer vara ute mycket med sina vänner i den sociala miljön och han är ingen stressad person som är ute efter bråk

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med positiv och social rp. jag kommer inte gå för vinna scenarion då blir det powergaming och dålig rp. Jag kommer alltid bidra med så hög nivå rp som möjligt och jag kommer sträva efter alla regler på servern. Jag kommer också rapportera in alla regelbrott så att vi kan banna dom som gör fel så vi kan få en så rolig rp som möjligt. Jag kommer alltid berätta mitt perspektiv om jag gjort något fel för att utveckla min rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte göra att man vinner helatiden utan att det blir roligare för båda parterna om man inte vinner helatiden

Hur hittade du Unive? har spelat här innan men jag tog en LLÅÅÅÅÅÅNG paus

Tillbaka