Nekad Forsgren32 | Ban Överklagan [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Forsgren32

Erfaren Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
2,660
Reaction score
758
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199227594048

Ditt Hex-ID: 11000014b89e540

Vad är din discord tagg? Forsgren32#4476

Vem var det som bannade dig? Borzy elr 320 ingen aning

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Transparent_Image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? kan inte bifoga men jag e bannad från dcn iaf, det var för jag tydligen la en staff diss. men jag var sur samtidigt på e34 för han käftade upp sig helatiden ig så jag sa att e34 var en dog ingame men det var ju en timing med att berra sa något

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände var att jag ville få e34 p bannad för korruption

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va såhär, jag pratade med berra i discord samtidigt om korruption i kåren eftersom det har hänt mycket sånt och så pratade jag med e34 samtidigt så jag var sur på allt och alla och så hade jag bråkat med morsan inann

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. röst efter karaktär, frp, och sånt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte sagt ett skit och lära mig ha pushtotalk så det inte blir mer missförstånd

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa att hålla tyst när man e sur

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yeeaaaa

Senast ändrad:
Tycker att det låter otroligt konstigt att du säger detta ingame när berra först säger "Har du skrivit till borzy" då säger du direkt efter som att du svarar honom "ja men han ör doggy" och detta har fu tydligen sagt ingame

Isåfall skulle jag vilja se bevis på detta annars så kan jag ju inte utgå från att du har sagt detta ingame

Vill gärna ha ett bevis på att du pratade just vid det tillfället.

hur fan skulle jag veta att jag skulle bli bannad, det e lixom inte att jag klippar alla sekunder jag e inne och jag har skickat en bild på att jag ringde folk den natten

1683646345751.pngdenna skickade jag ju till dig i pm med du vill ju tydligen ha klipp att jag pratade ingame, och jag klippar inte varje sekund

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka