Accepterad Forsgren32 | Ansökan till Servervakt [PekivanTi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Forsgren32

Erfaren Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
2,660
Reaction score
758
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonas

Vad heter du på discord? Forsgren32

Vad är ditt Hex:ID 11000014b89e540

Ange ditt födelsedatum 14 April 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. 15:00 - 02:00
Tisdag: 15:00 - 02:00
Onsdag: 15:00 - 02:00
Torsdag: 15:30 - 02:00
Fredag: 15:00 - 03:00
Lördag: när jag vaknar tills jag ska sova
Söndag:när jag vaknar tills jag ska sova

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1121898656807796747/1229452262586449942/image.png?ex=662fbba5&is=661d46a5&hm=c2e931d3886558777cbe83a9a4d90fedc9f3ee19556d1745c09298504aeed464&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt uppgift är att underlätta för staffs I allmänheten, de vill säga att staffsen in skall behöva ta dessa lätta Handlingar som att kick eller En kort ban, vi som server vakter ska tsm hjälpa alla våra fina medlemmar att inte känna sig “Ledsen” För att en person kommer och Lallar framför En, Jag anser att alla som ej kan bete sig eller är allmänt Dum Mot oss som försöker skapa Rp, Det är de värsta som finns att Lallare skall förstöra Våran miljö I staden,
Ja kommer använda min servervakt på ett bra sätt och jag kommer inte vara den som Bara
“DVar” Alla bilar som står trasiga Utan jag kommer Först tänka “Anser jag denna bilen I Vägen för andras Rpande?” De vill säga att den står mitt i vägen det är ett läge för Att dva,

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli Servervakt då ja vill underlätta för staffs i Allmänheten och få bort folket som ej kan bete sig, jag vill inte att dessa “Lallare” skall komma in i våran Rp och är där för att förstöra, Jag vill se det Tomt med Lallare då det är så fruktansvärt med folk som ej kan bete sig och tycker det är roligt att förstöra för andra, vi servervakter skall underlätta för staffs att behöva komma till allmänheten o Istället ägna sig tid till specande av scenarion
Jag kommer även se till att jag gör rätt saker T.ex Ifall det är en död Person som vill ha Res så kommer jag vill ha en anledning/Orsak Ifall jag anser anledningen/Orsak inget jag kommer ta hand om så är det inget jag kommer ta hand om, Jag kommer ej ressa “Hela” Tiden utan jag kommer ta de jag Anser som en Res Orsak T.ex Ifall person har dött av Mat brist anser ja ej det som en bra Anledning, ifall person dött av bill oLycka eller På körd och personen som körde över stannade när Hen vart på körd så kommer jag ej ressa då det är Rp!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt.
Kurrption/Abuse kan innebära mycket men vad jag anser är i dessa områden är, Har id peak på underscenarion, Dv Kompis bilar för att skämta, Ressa sig när man har dött av Rp Anledning, Detta är en del av vad det är förnågot

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka