Nekad Forsen | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Forsen

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199232802535/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob Fors

Vad är ditt discord namn? Forsen#7069

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Nyholm och är 30 år gammal. Han har haft ett ganska tufft liv med föreldrar som inte har vart så trevliga mot han och han har alltid haft det väldigt tufft i skolan. Och i skolan så har han blivit mobbad och så har han haft det väldigt svårt med skoluppgifterna. Men när Johan har blivit lite äldre så har han börjat på sporten fotboll som han tycker är det roligaste som finns. Han har börjat spelat i fotbollslaget Norrköping och han bor nästan på fotbollsplanen för att han tycker att det är så kul med fotboll. Och hans dröm är att spela i ett stort fotbolls lag i framtiden och vinna pokaler! För att Johan har växt närmare sina föreldrar destu längre tiden går och nu har han super bra relation med sina föreldrar och älskar att spela fotboll. Johan är på fotbollsplanen flera timmar per dag och bara övar för att bli fotbollsproffs.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en väldigt trevlig spelare och en väldigt seriös rpare som älskar att spela fivem. Och jag håller alltid mig till reglerna och jag vill göra ett tryggt samhälle där folk kan gå lugna och inte hela tiden tänka på att dom kanske blir typ kidnappade eller rånade!

Vad kan du bidra med till serverns RP? En trevlig rp samt lojal. Och en hög rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara kan tänka på sig själv och att alltid vinna i scenarion utan att man spelar i9 motparens vinst.

Hur hittade du Unive? Jag blev väl rekommenderade av mina kompisar att det här är en bra server och har en hög rp nivå.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka