Accepterad Forsbergan | Medlem ansökning [AFFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Forsbergan

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 76561199094157256

Vad är ditt namn i verkligheten? Love Forsberg

Vad är ditt discord namn? Forsbergan#9908

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2008

Berätta om din karaktär. Leffe Forsberg 35 år har haft en ganska dålig uppväxt för hans pappa dog när han va 4 år och det va svårt för en mamma att försörja en dotter och en son med dålig ekonomi. Som barn va han ganska ensam han hade inga kompisar för dem tyckte han va töntig. Han har aldrig i sitt liv brytt sig om vad folk tycker och kä,nner om han när det gäller dumma saker men gilar folk som säger snälla saker. Men när han började högstadiet fick han mer vänner han gillade att va med. Han pluggade till mekaniker för hans morbror hade lärt han hur man meckar med bilar och motorcyklar. När han väl fick ett jobb på mekonomen senare dog hans morbror och då valde han att inte gå till jobbet och blev sparkad, men efter 5 månader blev han gladare och ansökte igen till mekonomen och började jobba där hans dröm är att bli chef över mekonomen. Han är en pratglad människa med mycket energi. Han är pratglad och social och trevlig. Hans intressen är fotboll bilar helst BMWmecka med b ilar och va med kompisar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Är en aktiv roleplay spelare med mycket koll om rp. Jag kan reglerna riktigt bra och kan få fler och bra rp spelare till servern. Har mycket koll på bra rp då jag kollar på mkt streamers på twitch som spelar på dem bästa servrarna och jag tar mycket inspration från dem och det kan leda till att jag gör mig av med bra rp så andra kan ta det jag sättet jag rp:ar påså dem kan rp bra dem med och ta rp tips från mig. FiveM är mitt main spel som kommer va väldigt aktiv.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Mycket spelare bra rp bra staffs folk som streamar och lägger upp på youtube blir man väldigt lockad av. Bra scripts många jobb allmänt skön rp server som känns väldigt lockande. en stor server och har några kompisar som spelar på servern.

Hur hittade du Unive? Youtube twitch vänner och att den är väldigt stor. och har hört mycket bra om den så värt att testa den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha kul kanske fatta hur vuxna har det i verkligheten om man rpar som en annan gör i verkligheten. Träffa nya vänner utanför rp:t bli mer social och pratglad och hjälpsam våga prata med mer främmat folk. Ha ngt kul att göra när manm inte ha ngt annat att göra.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Vara bra rp spelare. Säga till ngn staff om ngn inte sköter reglerna. HA kul på servern och få andra att tycka det är kul att rp:a på servern och få mina vänner att börja spela på servern med bra rp. Och få andra att rp:a bra på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka