Inaktuell Forsbergan | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Forsbergan

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Love Forsberg

Vad heter du på discord? Forsberg#9908

Ange ditt födelsedatum 1 April 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Vill hjälpa t ill då jag vet att det är väldigt många som ansöker varje dag många som sitter i väntrum på medlemskap så vill hjälpa till även om det är aktiva personer så kan jag hjälpa till så det går fortare.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Är en aktiv rp spelare som gärna vill hjälpa till utanför rpt och få in så bra rollspelare som möjligt. KAn reglerna har varit det tidigare på andra servrar och kan min grej.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Trevligt även om dem inte är så trevliga tillbaka man ska ge feedback hjälpsam och va go och glad.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att man är extra duktig på reglerna så man få in så bra rp spelare man är mer rädd m att bli bannad så man sköter sig extra bra.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kunna regler så bra att man vet exakt hur man ska rpa in sig i det. utveckla sin karaktär på ett sätt som gör att man förstår hur karaktärn har det i livet en utvecklad ansökan om hela livet. Kännslor bra och negativa saker. Man ska aktiv inte spela aktivt påå någon annan server. MASn ska då veta alla regler som rdm vdm fearrp osv.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att man ska sitta och feedbacka andra spelare förklara regler och hur man på ett bra sätt kan rpa och bara svara på ansökningar bde skrifftliga och muntliga.

Hur ser din aktivitetet ut? Går i skolan till runt 15-16 eller tidigare kommer hem sätter mig vid datorn spelare lite eller mycket det beror om jag har fotbollsträningar efter jag spelat så går jag äter innan jag går på match eller träning kommer hem dushar äter och spelar kan också va med vän på dagen då spelar jag på kvällen.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jadet är klart inte för jag spelar på någon.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej faktiskt inte.

Tillbaka