Nekad Forremannen88 | Medlem ansökning [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Forremannen88

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? Vet inte hur man kollar det

Vad är ditt namn i verkligheten? Melker Jensen

Vad är ditt discord namn? ✦ M.J ✦#1337

Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Marre Shmootie som mest gillar att träna på fritiden. Har förut jobbat som postnord men han känner att det är dags att gå vidare och börja jobba med något som man tjänar lite mer på och något som jag tycker är kul att jobba med. T.e.x. bennys. Han är idag 21 år och gillar att vara ute och festa med sina vänner och han är en riktig glädjespridare som alltid töjer ut sina R när han pratar. Han har ganska lätt att skaffa vänner men också fiender. På detta sättet vill jag säga att min karaktär är en av dom få som finns i staden!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill kunna jobba med bra jobb som man tycker är kul och jag vill kunna utveckla min karaktär med att jobba på sånna jobb som inte många har access till!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Många av mina vänner spelar där och mi n vän svampbob som är support på eran server har tipsat mig om denna server!

Hur hittade du Unive? Den är ju så känd så hur skulle man inte kunna hitta den!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli så framgångsrik och skaffa så många vänner så att min karaktär känner sig trygg att gå på stan med familjen! Och att kunna säkert bli chef på något jobb!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli chef på något jobb och ha så många vänner! Men det är ju alltid kul med lite fiender:)!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är lite aktiv en server som håller på att starta upp just nu som kanske ska heta storstaden men jag vet inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka