Accepterad Forremannen88 | Medlem ansökning(alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Forremannen88

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198263232906/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melker Jensen

Vad är ditt discord namn? ✦ M.J ✦#1337

Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Marre Jeezy och är 22 år just nu som gillar att mekka med bilar och han har ett stort interesse av bilar. Just nu så kommer han att försöka börja jobba på falck och hjälpa folk med sina bilar. På fritiden så gillar han att träna och han gillar att leka med hot wheels samt att gå runt på stan och kolla på bilar. Han kommer från en ganska tuff by i mexico som heter Puebla. Och där har han blivit uppfostrad med bara sin mamma. Han har ganska lätt för sig att skaffa nya vänner och han sträcker alltid ut sina R när han pratarrrrrrrrr.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag och just jag vill bli medlem på unive för att ha mer möjligheter att kunna jobba på jobb som man måste vara whitelist på. För att jag vill ha mer grejer att kunna göra på servern. ( som att jobba på falck t.e.x. )

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Många av mina vänner spelar där och mi n vän svampbob som är support på eran server har tipsat mig om denna server!

Hur hittade du Unive? Den är ju så känd så hur skulle man inte kunna hitta den!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att jag vill kunna bli framgångsrik i denna staden och kunna skaffa mer kontakter och vänner igenom servern och igenom dc.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli framgångsrik och skaffa fler vänner. Samt att kunna bidra till att det ska bli en tillochmed bättre servern än vad den är nu.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är lite aktiv en server som håller på att starta upp just nu som kanske ska heta storstaden men jag vet inte. Men jag kommer att spendera all min tid att köra på unive sen.

Tillbaka