Accepterad FORRE | Medlem ansökning [Bergman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_kottbullar_

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? vincent

Vad är ditt discord namn? _kottbullar_

Vad är ditt födelsedatum? 30 December 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Peter Karlsson. Peter Karlsson är 24 år gammal och växte upp i en stad som heter unive, där hans intresse för bilar började tidigt. Tillsammans med sin pappa tillbringade han många timmar i garaget, där han lärde sig meka och fick en djup förståelse för hur bilar fungerar. Den praktiska uppväxten formade Peter till en tekniskt kunnig och lösningsorienterad person.

Peters största passion är bilkörning. Han älskar känslan av frihet och kontroll när han sitter bakom ratten, oavsett om han kör genom stadens gator eller längs slingrande landsvägar. För honom är bilkörning mer än bara ett sätt att ta sig fram; det är ett sätt att uppleva världen och känna sig levande.

Peter är en lugn och målmedveten person som finner stor tillfredsställelse i att göra det han älskar. Att köra bil ger honom en känsla av frihet och lycka som inget annat kan. Han har dock också en stark känsla för rättvisa och en vilja att göra något meningsfullt med sitt liv. Denna inre drivkraft har fått honom att tänka på hur han kan använda sina färdigheter för att hjälpa andra.

Peters stora dröm är att bli polis. Han vill kombinera sitt intresse för bilar med sin önskan att bidra till samhället. Som polis ser han en möjlighet att göra skillnad, att skydda och hjälpa människor, och samtidigt använda sin tekniska skicklighet och sitt sinne för rättvisa. Han är fast besluten att följa denna väg och ser fram emot den dag då han kan göra verklighet av sin dröm.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att skapa en rolig och engagerande upplevelse för alla jag RP'ar med. Jag planerar att vara mycket aktiv på servern och lägga flera timmar dagligen. Mitt främsta fokus när jag kommer in på servern är att skapa kontakter, eftersom jag inte känner någon som spelar där. Jag ser fram emot att lära känna nya människor och bygga relationer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara fokusera på makt och pengar, utan istället bidra till att skapa ett roligt och engagerande scenario för alla inblandade, inte bara för egen vinning.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst och förstått reglerna. tex på regler rdm man får inte döda personer utan andledning, vdm man får inte köra över personer utan andledning, fear rp om någon tex riktar ett vapen på en så ska man spela rädd och göra vad de som riktar vapen säger

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på unive förr för ett halv år sen typ jag hade krim då men sen så slutade jag spela unive

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka