Nekad FORRE | Ban Överklagan [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_kottbullar_

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198949236770/

Ditt Hex-ID: 11000013af28022

Vad är din discord tagg? vInCeNt#5416

Vem var det som bannade dig? PACDON

Bild på banmeddelande: 2023-04-11 (5).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag snodde tjänste vapen och jag vet att det var fel men jag ångrar mig jätte mycket och jag kommer aldrig göra om det ifall ni unbannar mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på sjukhuset. när jag gick runt i sjukhuset så såg jag en död polis och jag berättade det för min kompis i discord. min kompis svarade att jag borde loota han och ge min kompis en glock 30. och det var osmart att lyssna på honom men när jag sökte han såg jag att han hade automat vapen och sånt så jag tog det också sen skulle jag ge det till min kompis men på vägen drog en kille upp en kniv mot mig och då blev jag sur och sköt han massor av gånger den här killen hade knivhuggit mig innan också så jag ville ju hämnas på honom och det var osmart att börja skjuta och att loota polisen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Kära Unive staffsen,

Jag skriver denna överklagelse angående min ban på grund av RDM, Sunt Förnuft, Snor Tjänstevapen och Fail RP. Jag vill först och främst bekräfta att jag ångrar mitt beteende när det gäller att stjäla ett tjänstevapen och jag lovar att jag inte kommer att göra det igen. Men när det gäller anklagelserna om RDM, Sunt Förnuft och Fail RP, så vill jag framföra mina synpunkter.

För det första, när det gäller RDM, så kan jag försäkra er om att jag inte avsiktligt dödade en annan spelare utan anledning. Jag kan ha varit inblandad i en situation där det var nödvändigt att agera snabbt och beslutsamt, men jag försökte aldrig medvetet skada någon utan orsak.

För det andra, när det gäller Sunt Förnuft, så tror jag inte att jag bröt mot några regler. Jag försökte alltid agera på ett realistiskt sätt och följa de riktlinjer som fastställts av Unive.

Slutligen, när det gäller Fail RP, så kan jag försäkra er om att jag försökte spela spelet på ett korrekt sätt och följa alla regler och riktlinjer. Jag är öppen för feedback och kritik om mitt spelbeteende och jag är villig att lära mig mer om hur jag kan förbättra min prestation.

Jag hoppas att ni kommer att överväga min överklagelse och ge mig en andra chans att spela på Unive. Jag älskar spelet och jag vill fortsätta att spela det på ett ansvarsfullt och respektfullt sätt.

Vänliga hälsningar,
Vincent

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad i 10 dagar innan för att min kompis hade en glock utan krim och bara dödade massor av folk det var igentligen inte mitt fel men jag var ju med han och rånnade folk så jag blev ju såklart också bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte ha tagit tjänste vapnet och jag skulle ha tänkt till lite innan jag började skjuta mot killen som jag gjorde och sen så hoppas jag att jag får en ny chans att spela unive jag har varit bannad i en vecka nu och jag har läst på reglerna och jag har lärt mig från mina misstag

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att följa alla regler och att tänka efter innan jag börjar skjuta mot någon i five m om ni unbannar mig kommer jag att börja spela spelet mer seriöst och inte bryta mot unives regler

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag fattar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka