Nekad FORRE | Ban Överklagan [Sonkiez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_kottbullar_

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198949236770/

Ditt Hex-ID: 11000013af28022

Vad är din discord tagg? vInCeNt#5416

Vem var det som bannade dig? PACDON

Bild på banmeddelande: 2023-04-11 (5).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade snott tjänst vapen från en polis och man får inte göra det. men jag gjorde det ändå för att jag ville hämnas på en kille som hade knivhuggit mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skrev till killen som hade knivhuggit mig innan och jag sa att vi skulle mötas sen mötes vi och då började jag skjuta mot han med vapnet jag hade snott från polisen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en fel aktig ban men jag jag tycker att det inte var RDM, SUNTFÖRNUFT eller fail rp efterssom han jag dödade var ju en kille som hade knivhuggit mig innan utan andledning men jag tycker ändå att jag gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad en gång tidigare då jag blev bannad i tio dagar men jag hade inte gjort något då utan det var min kompis som hade en glock utan krim och inte jag men jag blev också bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte ha snott polis vapnet även fast jag ville hämnas på killen och det var dumt att bara börja skjuta mot killen

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att det är dumt att sno vapen från polis och jag har läst reglerna men jag har ej sett en regel om att man inte fick ta ett tjänste vapen så jag visste inte riktigt att man inte fick göra det. och om ni unbannar mig kommer jag aldrig söka igenom döda poliser det var riktigt dumt att göra det och jag ångrar mig jätte mycket. jag har också nu lärt mig att man inte får söka igenom poliser

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka