Accepterad FORRE | Ban Överklagan (Simmekung)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_kottbullar_

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198949236770/

Ditt Hex-ID: 11000013af28022

Vad är din discord tagg? vInCeNt#5416

Vem var det som bannade dig? Simmekung

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot (5).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag kröp under en dörr men det var för att två personer tvingade mig att testa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och två andra gjorde lite saker i fängelset och sen sa dem att de skulle dra och så gick de in i genom dörren sen sa de att jag skulle testa och då testade jag men jag gick in igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban men jag har lärt mig av mina mistag och jag tänker inte göra det igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad innan men jag vet inte vad jag gjorde för fel jag var bara på ett sjukhus död då

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte lyssnat på de som sa att jag skulle gå ut ur fängelset jag skulle bara ha gått iväg från dem

Har du lärt dig någonting efter din ban? om ni unbanar mig kommer jag inte använda mig av buggar för att rymma ur fängelset och jag har läst på lite regler medans jag har varit bannad nu

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka