Nekad formedset | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

formedset

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/OneWigglyBoi/

Vad är ditt namn i verkligheten? jonas

Vad är ditt discord namn? OneWigglyBoi #3607

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2001

Berätta om din karaktär. han heter Thomas Andersson han är 22 är gammal han flydde från sitt hemland för de va krig och han flyttade in till Sverige han började lära känna massa folk och han tog fordonprogrammet och börjadel ära känna folk i skolan och sedan började han umgås med sina vänner och efter ett tag fick han problem med sin familj eftersom han valde den dåliga vägen och att började beckna och även blev han fängslad och sedna har har skärpt tilll sig och blev mogen osv och sedan började han blugga och sedan började han jobba på falck som hans farsa ägde och han hade dröm om att öppna sitt eget företag som heter thomasAB

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att jag tror att jag kan bidra med en bra RP på eran server. Det är även mycket lättare att spela på en RP server när man redan har får medlemskap, till exempel mer avancerade jobb och ett bättre flyt på servern än att inte ha medlemskap

Vad kan du bidra med till serverns RP? Målet blir att försöka få till mycket bra rollspel och scenarion vilket jag inte tror kommer bli så svårt att uppnå baserat på vad jag har fått höra från externa källor.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? målet blir att försöka mycket bra rp

Hur hittade du Unive? min kompis sa att detta va en bra server o de va de

vidare till muntlig du har 48h på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad, lycka till.

Tillbaka